Tips reisroute

Woensdag 20 juli vlieg ik naar Bogota en dinsdag 9 augustus vlieg ik terug. Doordat ik moet overstappen op zowel de heen- als terugvlucht heb ik 19 dagen om rond te trekken.
Ik wil graag weten of onderstaand reisschema realistisch is.

Dag 1 t/m 3 Bogota (bezoek aan Laguna de Guatavita)
Dag 4 Salento (bezoek aan Valle de Cocora)
Dag 5 t/m 8 Medellin
Dag 9 t/m 15 Santa Marta (Park Tayrona en 4-daagse hike)
Dag 16 t/m 18 Cartagena
Dag 19 Bogota

Zit ook te denken om Cartagena te skippen en in plaats daarvan naar San Gil te gaan.

Mooi rondje! Ik heb zelf de volgende route gereisd: Bogota - Cali - Salento - Medellin - Santa Marta - Cartagena - Bogota. Iets anders dus, maar niet heel anders. Valle de Cocora is prachtig wandelen, echt doen! Salento is ook een heel leuk stadje op zichzelf. Medellin is een hele interessante stad (paragliden erboven is fantastisch!). Santa Marta is leuk om die 2 trips te doen, maar er is heel veel meer. Op een mototaxi naar een plaatsje waar ik de naam van op zou moeten zoeken, of naar Minca waar je ook prachtig kunt wandelen. Je kunt duiken in Taganga (dichtbij Santa Marta), mocht je dat leuk vinden. Cartagena is een prachtige stad, maar loeiwarm, dus daar heb ik het daarom niet enorm lang volgehouden. Sal Gil ben ik zelf niet geweest. Ik vond Cartagena wel erg mooi, had ik niet graag willen missen.