Tips om een 60 ste verjaardag te vieren op bali

Mijn man wil zijn 60 ste verjaardag op een bijzondere manier vieren op Bali ,we zijn met 8 personen ,hotels zijn al geboekt ,nu ben ik op zoek naar tips …fietsen raften snorkelen doen we al .het mag creatief ,actief zijn maar wel met een Balinees tintje. Even een beschrijving van de jarige . Ja 60 jaar - jong van hart en geest ,houdt van reizen heerlijk eten ,koken en lust graag een biertje ,is dol op Bali . Alvast hartelijke dank Rosa

Vraag eens in je hotel… die weten meestal wel iets leuks…Waar zitten jullie ? een ceremonie misschien in traditionele kledij
Ach er zijn zoveel mogelijkheden.!!

Suc6 en veel plezier…

Paulana

Paulana dank je ,we zitten dan in sanur ,en een ceremonie lijkt me helemaal top ik weet alleen niet hoe ik dat vorm moet geven ,
Een uitstapje met een zeilschip lijkt me ook wel wat ,maar moet nog uitzoeken wat daar de kosten van zijn. Groetjes Rosa

Boottochten kun je het beste pas ter plekken regelen. Doe je het hier, dan betaal je de hoofdprijs.

Jenny hartelijk dank, voor deze tip .

Deze tip geldt niet alleen voor de boten, maar voor alles op Bali :slight_smile:

Een ceremonie kan je laten regelen door de receptie van je hotel. Die regelen een Hindu Priester -heilig water en offergaves.
Kledij kan jezelf kopen of laten maken.
Het is handig als je in een hotel zit waarvan de eigenaar Hindu is.
Zo,n ceremonie voor je 60 tigste vergeet je nooit meer, en het kan ook op een boot.

Hoi Paulana klinkt geweldig ,ik zie het al helemaal voor me ,wat zal dat een ervaring zijn voor onze gasten die voor het eerst in Bali zijn ,dank je Rosa super .

Misschien is een balinese kookles leuk om met hele gezin te doen. Vroeg in de ochtend naar een lokale markt om verse ingredienten te kopen en vervolgens aan de slag ! Verder is misschien tubing leuk om te doen, ik heb het zelf nog nooit gedaan. In het volgende filmpje krijg je een indruk wat het inhoudt Bali Canyon Tubing Adventure - YouTube (heb dus geen ervaring met het bedrijf die het aanbiedt) Maar misschien is dit eens een leuke afwisseling op het raften in bali.

Ja een kook les zit in de planning ,weet iemand of er in de omgeving van Amed daar gelegenheid voor is of anders ergens in Sanur

Wederom de groetjes uit het mooie witte Nederland.

Ik denk dat de volgende persoon op dit forum :
mp2036

Je wel iets kan vertellen over de eventuele mogelijkheden met betrekking tot kook lessen in Amed.

Iggie natuurlijk ben ik hier nieuwsgierig naar , "leuk laat maar horen " gr Rosa.

Ìk weet er niks van. Forumlid MP2036 is heel actief in Amed.
Excuses voor de onduidelijkheid.

In Ubud worden er kooklessen gegeven.
MP heeft een hotel in Amed, maar daar worden volgens mijn weten ,geen kooklessen gegeven.
Correct me if I am wrong MP.