tips mooie hotels

Hallo,

Mijn man en ik gaan in Oktober, november naar Z-A toe.
Hij is jarig in die maand ik zou graag een mooi hotel willen boeken of iets speciaals doen. Of een speciaal hotel bv in stellenbosch.

Wij gaan kaapstad, garden route en Stellenbosch doen. En houden van lekker eten en wijn;)

Hopelijk hebben jullie leuke tips!

Ik weet super mooi lodges, maar helaas in het Noorden. Wakker worden met dieren om je heen…

Kijk eens op sleeping-out.co.za daar staan hele mooie b&B en hotel op

Misschien vind je iets bij Portfolio? Prijzen van 570 tot 15.000 Rand…

Er zijn in Stellenbosch en omgeving anderzijds heel wat wijngaarden, die super mooie accommodatie aanbieden. Grande Provence is maar 1 voorbeeld.

Groetjes,
Toetske

Er zijn in en rond Stellenbosch maar bijv. ook in Franschhoek de meest fantastische overnachtingsplekken. Denk aan verblijf op de wijnlanden en heerlijk culinair genieten. Er zijn prima restaurants, tot en met Michelin-sterren aan toe.
Zoeken kan prima via www.travelground.com / www.sleeping-out.co.za of www.safarinow.com
Gebruik daar zoveel mogelijk filters om goed te kunnen zoeken. Aanbetalen e.d. gaat veilig en goed via deze websites.

Alvast heel veel plezier in de Kaap gewenst!
Met zonnige groet vanuit de bush,
Natascha Snelder
ZaZoe Xperience

Asara wine hotel net buiten Stellenbosch is een super mooie plek, heerlijk rustig, op een wine estate. Geweldig daar.

Wij hebben overnacht in cultivar guest lodge,bonniemile road…
in een de luxe room met eigen patio…Fantastisch!

• Updated - - -

Wij hebben overnacht in cultivar guest lodge,bonniemile road…
in een de luxe room met eigen patio…Fantastisch!

lavender farm in franschoek, niet overdreven duur en heel mooi, oude werf hotel in stellenbosch, wij waren in river manor boutique & spa, centraal gelegen om te voet de stad te verkennen,stark condé wijnen, okara super domeinen
geniet ervan