Weet iemand een wijnhuis in de wijnlanden / Stellenbosch? Paarl? / waar je je wijntje kunt drinken maar ook betaalbaar kunt verblijven?
Kijk op http://sleeping-out.co.za
Geen hotel maar wel een heerlijke en in mijn ogen nog betaalbare plek om te verblijven in Franschhoek is La Chataigne Wines & Guest Cottages. Slechts 3 huisjes dus rustig en van alle gemakken voorzien.
Gr. Michel
Wij verbleven in de Sauvignon Country Lodge in Wellington. De eigenaars zijn Belgen en hebben voor ons tastings en rondleiding geregeld bij drie wijnhuizen in de buurt (inclusief lunch). De kost was heel schappelijk voor deze bezoeken.
Bedankt Michel!
gelijk gekeken maar pech, alles vol voor de data dat wij er zijn.
mocht je nog iets anders weten hou ik me aanbevolen…
thnx Gos
Oh echt wat jammer Gosje, wanneer gaan jullie dan? In het hoogseizoen? Een andere iets duurdere optie is Lavender Guest Farm, ben ik zelf niet geweest maar schijnt ook uitstekend te zijn en nog betaalbaar in het laag/schouder seizoen.
Gr. Michel
bedankt KoenW en Michel,
Lavender is sold out. Inderdaad prijzig.
Ja, februari inderdaad.
Willington is ook mooi maar een beetje uit de buurt. We leveren iemand af in Stellenbosch aan het eind van de dag en volgende dag naar Kaapstad. Dan is Wellington weer de andere kant op en de volgende dag weer retour. Ik zoek toch liever dichterbij Stellenbosch,
dankie!
Spier Wine Estate?
Groetjes,
Natascha Snelder
ZaZoe Xperience
Sent from my SM-G930F using Wereldwijzer mobile app
wij hebben zorgvliet gereserveerd voor 100 euro per kamer met ontbijt
Top! Fijn dat het geregeld is. Kan de voorpret beginnen.
Met warme groet,
Natascha Snelder
ZaZoe Xperience
welke is het geworden ?
Hmm, sorry. Zie dat ik posts door elkaar heen haal. Ik dacht dat de vragensteller Zorgvliet geboekt had ![]()
Groetjes,
Natascha Snelder
ZaZoe Xperience
haha dacht ik al…