Tips khao sok national park gevraagd

Hoi,

Het lijkt mij erg mooi om Khao Sok NP te bezoeken. Ik lees veel verschillende verhalen op internet en hoop dat iemand goede tips heeft. Mijn plan is om vanuit bNgkok naar Surat Thani of Krabi te vliegen en van daaruit naar Khao sok. Ik wil ook nog enkele eilanden in de adaman zee bezoeken, kan ik dan het beste naar Krabi gaan? Ik reis alleen en vind het leuk om andere mensen te ontmoeten waar kan ik het beste overnachten in Khao Sok? Helemaal alleen in een boomhut lijkt me een beetje eng… Welke excursies raden jullie aan om daar te doen?

Alle tips zijn welkom!

Bedankt!! iris

Helemaal met Hans eens,Morning Mist is een geweldige plek.

Sent from my LIFETAB_P9514 using Wereldwijzer Reisforums mobile app

Surat Thani is volgens mij het dichtste bij Kao Sok NP, dus dan zou ik daarnaartoe vliegen en dan na Kao Sok NP, kan je verder reizen naar Phuket, Phang-Nga of Krabi. In Kao Sok NP, moet je zeker naar het meer gaan wat de highight van het NP is. Ga dan ook voor een 2-daagse trip met overnachting daar. Het is daar schitterend!

Dat Morning mist resort ziet er idd leuk uit. Ik zie dat het in het midden ligt van het National park Khao Sok. Hoe kun je er het beste komen met openbaar vervoer. Ik kom vanuit het zuiden.

Gr Dennis

Wij logeren deze zomer in Las Orquideas Resort.

www.khao-sok-resort.com

Ik wil ook graag overnachten in het morning mist resort, hoe kom je daar het beste vanaf Sarut Thani?

Je neemt de bus naar Takua Pa en (belangrijk!) vraagt of je eruit mag bij Khao Sok National Park. Op de driesprong staan pickuptrucks, wellicht ook van Morning Mist,en anders vraag je een ervan om je daar te brengen voor 50 baht.

Hans.

Even een andere vraag over Khao Sok. Wie kan mij verder helpen.
Mag je ook zwemmen in het zwembad van Morning Mist als je er geen bungalow geboekt hebt?
Weet iemand wat de afstand is tussen Palmview resort en Morning Mist.
Wij hebben een bungalow geboekt voor 1 nacht bij Palmview resort, daarna zouden wij graag 1 nacht op het meer slapen. Weet iemand of ik dit nu al moet boeken bij Palmview resort of kun je deze tour ook dan ter plekke nog boeken. (eventueel bij een ander) Is het mogelijk om je bagage achter te laten bij het resort waar je geboekt hebt?
Bedankt alvast voor jullie reactie.

Hee Thailand12,

De (vrouwelijke) manager van Morning Mist is de moeilijkste niet. Als je daar bijv. een maaltijd gebruikt, zal ze je wel je gang laten gaan.

Het antwoord op al je verdere vragen is "Ja! ", want je bent in Thailand !
Ik zou zeker daar boeken, over het algemeen wordt er gereden met “vrachtjes vol”,
dat wil zeggen als een accomodatie de auto niet vol krijgt, dan worden er van een andere
accomodatie ook mensen opgehaald.

Hans.
De afstand tussen Palmview Resort (Ik ken het niet) en Morning Mist kan eigenlijk nooit meer dan 1 km zijn.

Bedankt voor je reactie Hans! :slight_smile: