Hi Allemaal,
Ik wil eind december begin januari voor 4 weken met mijn vriend naar Zuid Amerika, we zijn er vrijwel zeker van dat we richting het zuiden (Argentinie & Chili) vertrekken ipv vanuit Peru richting Santiago.
Na veel zoeken en lezen heb in de volgende hoogtepunten verzameld die ik zou willen zien… Maar hoe krijg ik dit in 4 weken gepland?? is het uberhaupt haalbaar
Alle tips zijn welkom want ik ben de weg een beetje kwijt 
Mendoza - Salta - Iguazú - Buenos Aires
Ushuaia - Torres del paine - Moreno Glacier - El Calafate - Santiago icm Strand?
Starten en eindigen hoeft wat mij betreft niet in dezelfde plaats…
Groetjes Noelle
Hola Noelle,
Je reisplan is redelijk goed uit te voeren in 4 weken hoor, je zult alleen wel het e.e.a. aan trajecten moeten vliegen (als je alles over land wilt doen haal je het gewoonweg niet in 1 maand tijd). Denk aan Salta - Iguazú (directe vlucht met Aerolineas Argentinas) of Buenos Aires - Ushuaia. Weet ook dat het in januari erg druk kan zijn in bepaalde populaire regio´s, vooral aan de kust van Argentinië en Chili.
Ik zou overigens beginnen in Buenos Aires, dan Mendoza - Salta - Iguazú doen, via Buenos Aires naar Ushuaia vliegen - El Calafate - Torres del Paine - Punta Arenas - vlucht naar Santiago de Chili.
Geniet van Argentinië & Chili,
groet,
Jan
Hola Noelle,
Je reisplan is redelijk goed uit te voeren in 4 weken hoor, je zult alleen wel het e.e.a. aan trajecten moeten vliegen (als je alles over land wilt doen haal je het gewoonweg niet in 1 maand tijd). Denk aan Salta - Iguazú (directe vlucht met Aerolineas Argentinas) of Buenos Aires - Ushuaia. Weet ook dat het in januari erg druk kan zijn in bepaalde populaire regio´s, vooral aan de kust van Argentinië en Chili.
Ik zou overigens beginnen in Buenos Aires, dan Mendoza - Salta - Iguazú doen, via Buenos Aires naar Ushuaia vliegen - El Calafate - Torres del Paine - Punta Arenas - vlucht naar Santiago de Chili.
Geniet van Argentinië & Chili,
groet,
Jan
1 like