Reisgenoot en Tips gezocht voor reis van +/- 4 weken door Argentinie jan/feb 2015

Reisgenoot en Tips gezocht voor reis van +/- 4 weken door Argentinie jan/feb 2015

Hallo,

Ik heb al eerder een bericht geplaatst omdat toen nog gepland was om half december te vertrekken.
Aangezien ik nu geen rekening meer hoef te houden met de feestdagen ben ik meer flexibel met plannen.
Ik zou dus in overleg met een reisgenoot ergens in januari of februari kunnen vertrekken, 4 weken kan ik makkelijk halen.

Ik had dus al eerder gevraagd voor jullie tips en tricks en of dit plan haalbaar is.

Beginnen met paar dagen Buenos Aires en dan naar Ushuaia vliegen.
Daar paar dagen en dan bv via Punta Arenas en Torre del Paine naar El calafate voor Perito Moreno.
Van daaruit dan naar El Chalten.
Vanaf dan is mijn plan open, wel wil ik eindigen met Iguazu Falls voordat ik terug moet naar BA.
Dus eindigen ergens vanuit het zuiden naar Iguazu vliegen en zo naar BA.
Plan is open voor wijzigingen of aanvullingen. Ik denk wel dat ik bergen en gletsjers mooier vind dan de kust.
Maar wie weet hebben mensen nog tips??
Rio Gallegos of Puerto Madryn dacht ik over te slaan en wat tijd te sparen door meteen van BA naar Ushuaia te vliegen.
Op die manier vanuit Ushuaia naar boven met bussen of wat dan ook.
San Carlos de Bariloche, Mendoza, Cordoba en Salta lijken mij minder mooi/apart dan het zuiden, ,maar wie weet zeggen jullie iets anders.
Na El Chalten zou bekeken kunnen worden om hier toch nog heen te gaan.
Is dit een goed, maar ook haalbaar plan???

Graag jullie tips en tricks!!! Alles welkom!!!

Tevens zoek ik een reisgenoot voor deze reis.
Data zijn flexibel, vanwege klimaat wel uiterlijk in februari ergens vertrekken.
Ik ben man van 39. Heb een redelijk budget, want die twee binnenlandse vluchten zullen niet goedkoop zijn.
Belangrijkste is dingen zien en doen, en beetje vakantie. Ben niet iemand die 2 of meer dagen gaat hiken.
Auto huren zou helemaal geweldig zijn, als ik door schitterende landschappen rijd kan ik hele dagen in de auto doorbrengen.

Bij voorbaat dank,

jp808