Hoi!
Ik ga in maart een talencursus + vrijwilligerswerk doen in CR, tenminste, dit ben van plan :hihi:
Ik wil dus graag plaatsen combineren! Zowieso wil ik naar Monteverde, maar nou kan ik ook een keuze maken tussen Flamingo beach (playa flamingo) of Manuel Antonio! Is er iemand die iets kan aanbevelen ofzo? ik wil totaal 4 tot 6 weken de talen cursus doen, en ongeveer 3 weken vrijwilligerswerk (iets in de richting met dieren&natuur).
Nou ik merk wel even wat voor tips er binnen komen
Alvast erg bedankt!!
Groetjes Lisa
[EMAIL=“lisa_kusz@hotmail.com”]lisa_kusz@hotmail.com
Manuel Antonio! maar dan moet je wel in een hotel in Quepos gaan zitten, dat is 90% goedkoper en 5 minuten met de taxi of 15 minuutjes lopen. maarja taxi is 2 dollar, dus ik ga voor de taxi! haha. Leuk nachtleven in Manuel Antonio, vergeet niet naar de Airplane Bar te gaan (Uitgeholde bommenwerper met een kroeg erin…)
Groeten,
Rick jan
Ik ken playa flamingo niet maar ben een hele tijd in Manuel Antonio/Quepos geweest. Het is hier erg toeristisch maar de stranden en het national park zijn prachtig. En zoals al eerder gezegd, het nachtleven is zeer gezellig!!! Je kunt vrijwilligerswerk doen in Manuel Antonio National Park. Ik geloof dat je S5.- per dag betaald, je slaapt dan in een bunkhouse (geen luxe!) midden in het national park. Regelmatig apen op het dak en luiaards te zien. De werkzaamheden bestaan uit vergen van paden, reparaties en kassa werkzaamheden. Er is genoeg tijd voor ontspanning! In en nabij MA zijn een aantal talenscholen. El paraiso spanish language school schijnt goed te zijn. Je kunt naast hostels of het huren van een appartement (regelen als je dara bent!) ook in een gastgezin logeren. Goed voor je spaans!
Succes!