Tip voor idereen die een bijzondere autorondreis wilt maken naar Kroatië

In januari bezochten we de vakantiebeurs, we wilden informatie verzamelen omdat we graag een autorondreis wilde maken door Kroatië, nadat we gidsen en informatie hadden verzameld van Kras, Oad, de Jong Intra, VakantieXperts, Sunweb enz. kwamen we toevallig bij Kroatie Exclusief terecht, een artikel in de krant over dit bijzondere maar kleine bedrijf trok onze aandacht.

Een heel andere manier van een reis boeken, hier leg je al je wensen neer, en tijdens zeer prettig telefonisch contact met tips en adviezen en onze soms bijgestelde wensen komen zij met een reisvoorstel. Ons eerste voorstel werd meteen goed gekeurd. Afgelopen zaterdag zijn we weer terug gekomen uit Kroatië.

Wat een prachtig land, ik kom al jaren in Italië, tot op heden mijn grote favoriet, maar voor volgend jaar weet ik het wel weer, ik ga verder Kroatie ontdekken.
Kroatie het lijkt op, inderdaad Italie, het lijkt ook wel wat op Frankrijk, op Griekenland, op Oostenrijk , Hongarije ( m.n. Zagreb, mooie stad trouwens!)

Alle accommodaties waren klein en vriendelijk, bij de één kregen we een tasje met locale lekkernijen mee, bij de ander werden we door de eigenaar uitgenodigd om iedere avond op zijn terras te genieten van het invallen van de duisternis met een glaasje zelfgemaakte likeur erbij.

Kroatie is de nieuwe ontdekking en voor mij een land om volgend jaar weer naar terug te keren, Dank aan Madelon, Mauro, Wendy, Jan, volgend jaar pakken we ook Bosnië erbij :slight_smile:

1 like

Wat een prachtige foto’s Maria, ook heel erg bedankt voor jullie uitgebreide en mooie reisverslag, ik las deze vanmorgen toen ik op kantoor aankwam. Dank ook voor jullie aardige woorden, en voor het doorsturen van jullie buren naar ons. Blije en tevreden gasten daar doen we het voor.:thumbsup: :smile:

V.w.b. de fotowedstrijd, we zullen in het najaar weert komen met een fotowedstrijd. Check regelmatig onze facebook.

Met de auto rondreizen door Kroatië? Zelfs in de file staan moet hier een genoegen zijn. De zee, met al die landen rechts. De bergen, met stipjes als in de vacht van een Dalmatiër,links. En daarboven datzelfde blauw als gisteren, vorig jaar en eeuwen geleden. Tijdloze schoonheid noemen dichters en reclameschrijvers zoiets.

wij hebben ook gelogeerd bij de Kroaten thuis. Je komt als gast binnen je gaat als vriend weg, leuk is dat je hartverwarmend wordt verwelkomd met een zelfgemaakte koekjes of likeurtje, overal maken ze hun heerlijke locale likeurtjes of wijnen, heel anders dan in die grote mega hotels of appartementencomplexen. En je krijgt goede tips van de inwoners zelf.

meer info: http://www.echtkroatie.nl

Groetjes Lotte

Hai Wendy en de rest van je team,
Het was voor de 2e jaar op rij een geweldige reis. Ook wij hebben de beren gezien in Gorski Kotar, dank voor het regelen daarvoor, jullie nieuwe agrotoerisme in Ribnik vonden wij fantastisch, prachtige omgeving, en heerlijk dat zwembad erbij. Zagreb is een super stad, vooral dat nieuwe museum waarover je ons vertelde, wat gaaf zeg, zag ook over dit museum al in Nederlandse kranten veel geschreven staan en hoorde dat ze een aantal prestigieuze prijzen hebben gewonnen.

Leuk al jullie facebook (win)acties https://www.facebook.com/KroatieExclusief, en ik heb al veel vrienden uitgenodigd jullie te liken, ik hoop dat ik de vrijkaartjes ga winnen haha :wink:

Volgend jaar gaan we een verre reizen maken, maar ik maak veel reclame voor jullie bij onze familie en vrienden en als het goed is heb je al 3 bevriende stellen van ons geboekt.

Keep going there, wij hebben nu 2 jaar op rij 2 fantastische vakanties gehad.