Tip: ryanair MAastricht-Trapani 17 Euro all incl! couchsurfing gratis in villa in Marsala!

Welke gezellige (getrouwde) moeder die ook eens alleen op pad wil (voor mij de eerste keer), even geen moeder en geen huisvrouw wil zijn heeft zin/tijd/mogelijkheid om ook die kant op te gaan als ik ga. Zojuist geboekt 8 juni heen 18 juni terug naar Sicilië. Retourtje kost 34 Euro incl alle kosten. Moet je natuurlijk geen extra koffer aanklikken of andere dingen aanklikken. Dan wordt het wel duur. HAndbagage Ryanair is 1 stuks 55 bij 40 bij 20. Bij de Action kun je een koffer kopen die daaraan voldoet voor maar 13,50 Euro.
Vlucht is zaterdagavond rond 8 uur geloof ik vanaf Maastricht. Ik ga met de trein ernaartoe of zullen we samen reizen.
Ik heb een geweldige overnachtingsplek gevonden in een villa met restaurant waar backpackers gratis in eigen kamer mogen verblijven. mail me op devakantievrouw@gmail.com voor meer info :slight_smile: graag met CV :wink:

Ik dacht zelf aan afvalshakes mee voor overdag en 's avonds daar in het restaurant eten (mag je zelf klaarmaken en ook leren Italiaans koken) Lekker strand, beetje fietsen , naar Erice vanaf Trapani met de kabelbaan dat soort dingen. Het wordt prachtig weer. Wie heeft er ook zin en herkent zich in de eerste zin?

Groet,
Claudia PS als je ook Facebook hebt dan geef maar aan in de mail.