tip gids Bali Ubud

Voor wie “the real bali” wil zien met een tour op maat: ik weet een goede gids! Hij helpt je ook als je vragen/probleempjes hebt. Spreekt goed Engels. Omgeving Ubud: maar hij brengt je overal. Ik stuur je zn email op verzoek!

Lidwien

hallo lidwien,
Zit momenteel in lovina maar ga over een paar dagen naar ubud.
Zou het leuk vinden als je mij eventueel naam en email kan toesturen zodat ik kontakt met hem kan opnemen.

Alvast bedankt, riddles:kus:

Hallo Riddles,

Ik heb heel veel moeite met inloggen hier dus nu op een ander account geprobeerd. lidwienw, maar ik ben dezelfde. als lidwien59.
Leuk dat je misschien met Wayan op stap wilt: graag je prive email adres (ik waak voor z’n privacy haha) dan stuur ikje zijn gegevens! Graag mij even een mailtje sturen naar: lidwien59@gmail.com.

hoi ,

wij gaan binnen 14 dagen naar Bali en zoeken nog een gids met goede referenties. We hebben gemerkt dat er een uitgebreid aanbod is, dus wat ervarings info is welkom !

mimi

Hallo Mimi, sorry een beetje late reactie, maar ik zit in Suriname en ook 9 dagen zonder internet. Mijn gids als ik in Bali ben is Wayan Pastika, betrouwbaar en hij overlegt goed met je wat je wilt. Aanbevolen. Hier is zijn email: Pastika.wy@gmail.com hoop niet toelaat! Succes!

Hoi Lidwien,

geen probleem hoor, ik heb hem ondertussen gemaild en wacht op antwoord. Geniet van je trip(s) in Azië.

Even een update: nog steeds van harte aanbevolen: Facebook - log in or sign up