Gids op voorhand regelen

Ik weet een hele goede Gids / Chauffeur voor elke trip die je maar wilt maken.
in en rondom Sanur. Welke ik zelf op voorhand vanuit Nederland al had geregeld voor mijn reis door Bali

Wij hebben in deze 2 weken gebruik gemaakt van zijn diensten en dit is ons enorm goed bevallen.

hij spreekt goed Nederlands en heeft voordat hij voor zich zelf begon gewerkt voor OAD als gids.We hebben in Augustus 2011 enorm genoten van zijn verhalen. en hij heeft ons werkelijk overal naartoe gebracht ( tegen een goede prijs )

We zijn het hele eiland met hem afgegaan en ook Lombok / Lambongan zou voor hem geen enkel probleem zijn.

zijn website:
http://bali-gids.webklik.nl/page/bali-gids

Zijn Facebook Page ( met fotos )

Mail hem en je zult binnen een mum van tijd weten waar je aan toe bent, hij maakt een leuk pakket voor je met een goede prijs ( veel beter dan wat de reisoperators durven te vragen ) en zorgt ervoor dat je zelf nergens over na hoeft te denken op je reis door Bali !

mdcatra@yahoo.com

reclame maken is niks voor mij, maar ik heb zo’n goed gevoel overgehouden aan deze reis dat ik graag een beetje reclame maak voor een hardwerkend persoon op Bali !

Groetjes

Danny

Saai zeg ,zelf nergens over nadenken tijdens je reis. Er zijn altijd nog heel veel mensen, die blij zijn dat ze zelf nog kunnen denken
Reclame maken niets voor u?? Sorry maar dat ziet er toch anders uit…

Groetjes

helemaal mee eens ik zou dan ook zeker zelf nadenken over je reis, en daar vervolgens wel of niet een gids bij zoeken die jouw plannen kunnen waarmaken.

Reclame maken is inmiddels iets meer voor mij inderdaad Paulana, hoop niet dat het u stoort dat is ook absoluut niet mijn intentie

Groetjes

Het is wel heel ontspannen :wink:

Nou Zaan dat lijkt me echt niets voor jou toch , of vergis ik me zo ?
Ontspannen kan je thuis lijkt mij…

Nee hoor ik stoor me er niet aan, maar een gids is voor een ieder weer anders.
De 1ne wil afstandelijkheid van een driver-gids ,de 2de juist helemaal niet en worden vrienden.

Groetjes Paulien