Betrouwbare gids

Hallo, wij zijn een gezin met 2 jongens van 14 en 17 jaar en gaan in augustus voor het eerst voor 12 dagen naar Bali. Wij zoeken een leuke, betrouwbare gids die ons voor 2 of 3 dagen de leukste plekjes op Bali wil laten zien. Het liefst Nederlands sprekend, maar als hij of zij Engels praat, dan is dat ook geen probleem.
Hopelijk hebben julllie tips met email adressen etc.

Groetjes, Sandra

Als Engels voldoende is:

Ik heb goede ervaringen met Made (+62-8123678670 of per mail [EMAIL=“info@balihappytour.com”]info@balihappytour.com). Ik ken hem inmiddels 5 jaar, en iedere keer als ik op Bali ben boek ik wel een of meerdere tourtjes bij hem. Een aardige gast, die veel van het eiland weet.

Hallo Sandra,
kijk eens op deze site http://www.degoudengidsvanbali.nl/html/ateng.html

Hally Marrybelle,

Ik heb van de week al per mail contact gehad met Ateng, maar hij zit al volgeboekt in de periode dat wij in Bali zijn. Ik had zijn adres gevonden via dit reisforum. Maar toch nog bedankt voor de tip!

Martinus: spreek goed Nederlands en schrijf het redelijk goed
E-mail [EMAIL=“balimartin2000@yahoo.co.uk”]balimartin2000@yahoo.co.uk
Tel… 08123809165

Mvgrt…

Hallo Sandra,

Ik woon sinds 5 jaar steeds 9 maanden in Sanur.
Mijn vriend,Budy (44 jr) is al 10 jaar gids.
Hij heeft een goede personenauto,ruim genoeg voor 4 personen.
Hij spreekt echter geen Nederlands(kan het wel een beetje begrijpen),maar wel vloeiend Engels en weet veel mooie plekjes in Bali en kan jullie heel veel vertellen over de cultuur.
Hij is 3 jaar geleden 3 maanden in Nederland geweest.
Mocht je interresse en/of vragen hebben, lijkt het me beter je om via mijn eigen e-mail meer informatie te geven,eventueel kan ik je een foto sturen.

Groetjes

Advertenties genoeg…:vak01:

Als er 100 personen zijn die naar Bali zijn geweest, zijn er ook 100 personen die allemaal de meest betrouwbare gids hebben gevonden.:chin:

Wat dachten jullie er van om eens aan een taxichauffeur te vragen of hij van Bali afkomsig is etc, en of hij iemand weet of dat hij wellicht zelf gids voor je wil zijn? Succes bijna altijd gegarandeerd, goedkoper dan via een of andere reis/tour bureau.

Bedankt voor de tip!!

Hallo Sandra,

Ik ben je antwoord op mijn bericht kwijtgeraakt.
Ik heb het 1 keer gelezen,maar kan het niet meer terugvinden.
Laat me even weten of jullie echt van plan zijn om met mijn vriend een rondreis in Bali te maken.
Dan geef ik je zijn e-mail adres en laat ik je weten wat de kosten zijn.
Hij kan jullie van het vliegveld halen en jullie naar je hotel brengen.

Groetjes

Persoonlijk kan ik Kadek aanbevelen. Ze spreekt goed Nederlands, is in noord Bali geboren en weet naast de Balinese cultuur ook veel van de Nederlandse cultuur, inclusief alle roddels van het koningshuis… :slight_smile: Haar Indonesisch nummer is +62(0)81338517750

Voor een foto van haar zie http://www.balivilla.nl/weblogmainframe.htm Kadek is daar aan het poffertjes bakken voor koninginnen dag in Bali georganiseerd door NTC

Hallo Sandra, voor dit soort tripjes kan ik je Gede Wirya van harte aanbevelen. Zijn telefoonnummer is 0062(0)81338140621. Hij spreekt vrij goed Engels en rijdt voortreffelijk.
Groet, Arie