Tijdje Naar Italie

Hoi Hoi,

Mijn naam is Tom Jansen en woon in Naaldwijk, een dorp (stad) in het Westland.

Italie heeft mij altijd al geinspireerd. Na het lezen van Dan Brown’s Bernini Mystery weet ik het zeker, ik wil een tijdje naar Italie.

Ik ben van plan om na de zomervakantie te gaan. Met de auto of trein. Mijn plan is om daar een tijdje te werken, geen idee wat.

Heeft iemand nog tips? of zin om ook zo een reis te ondernemen? Je kan me bereiken op famjans@kabelfoon.nl of op msn, tyrion5000@hotmail.com

Groeten,

Tom Jansen

Salvé Tom,

Je schrijft: “Na het lezen van Dan Brown’s Bernini Mystery weet ik het zeker, ik wil een tijdje naar Italie.”
Mij is dat boek volslagen onbekend. Wat is de kern, de oorzaak of aanleiding waarom dat verhaal/boek jou doet overtuigen: ik ga naar Italia?
Natuurlijk zou ik een samenvatting van dat boek in jouw woorden zeer op prijs stellen, ook omdat ik dan w.s. begrijp waarom dat boek zou belangrijk voor jou is.

Je vraagt tips. Nou ik heb wel wat tips. Kijk bijv. eens op:
http://www.sievers.nl/visittuscany/

Distinti Saluti
Arturo
P.S.
Die website heb ik pas vandaag ontdekt. Eigenlijk bestaat mijn tip hieruit: Naar Toscane in La Bella Italia gaan, is geen slechte tip.

Ik sta er van te kijken dat je nog nooit van Dan Brown gehoord hebt. De Da Vinci code, ook van Dan Brown is bijna het meest verkochte boek ter wereld.

Het Bernini Mystery is zijn eerste boek uit de trilogie. Meer informatie vind je op www.danbrown.com

Een korte samenvatting vraag je, religie vs de wetenschap. Een spannend verhaal dat zich afspeelt in CERN, en voor het grootste deel van Vaticaanstad.

Het is zeker een aanrader.

Bedankt voor de links.

hey

je zegt dat het bernini mysterie deel is van een trilogie …
ik ken echter alleen de da vinci code waar ook robert langdon de hoOfdrol in speelt… over welk ander boek heb je het dan ?