Wie gaat er mee ijsje eten bij Vivoli in Firenze, in de avond naar Sienajazz, het Stendhal syndroom oplopen :), lang tafelen, als Italianen meedoen aan de passeggiata, wachten op de ondergaande zon en de Toscaanse kleurenpracht, genieten van de cucina povera. Zoiets Rondtrekken of appartement ergens centraal (in bijvoorbeeld boerenhoeve met zwembad ;)), niet te low-budget. Wil er ook wat gaan filmen (= nieuw experiment voor mij): de mensen, de sfeer, de geuren, kleuren vangen. Ben je ook zo nieuwsgierig naar Toscane of ben je er al geweest en zin om terug te gaan? Zin om wat plannen voor daar te maken? Mail me. Ik ben man, 41, midden NL en zoek liefst reisgenote. Arrivederci
Leuk idee! Ik wil wel mee! Italië is en blijft een leuk en mooi land, ben er ook wel vaker geweest. Hoe zou je willen gaan? Per auto of vliegtuig? En ben je al vaker in Italia geweest? Heb al veel gebackpackt, maar ben de slaapzalen sinds een aantal jaar ook wel zat, liever wat luxer en natuurlijk een zwembad (in zomerse tijden). Ik ben een vrouw van 39, hou van kunst en cultuur en woon in Brabant.
Janneke
Ciaociao!
leuk je berichtje Reinier. Maar zou wel graag eerst wat meer van je willen weten en kennis met je willen maken. Ik vertrek vanuit Rotterdam uit Juli naar Toscane maar blijf eerst 2-3 dagen in cinque Terre om daar te wandelen en de omgeving te verkennen. Ik heb een Citroen Cabrio en zou het fijn vinden als ik de kosten en het rijden met iemand zou kunnen delen. Mijn bedoeling is om na Cinque Terre door te rijden naar Rofena een dorpje in de buurt an Siena waar ik van een kennisje een appartement heb gehuurd. Als we allebei een goed gevoel hebben bij de kennismaking en ervan uit kunnen gaan dat we netjes de kosten kunnen delen, dan zou je ook één of 2 weken in het appartement kunnen verblijven o.b.v. de huur prijs van € 400 p. week te kunnen delen. Je kunt me mailen naar [EMAIL=“Italanja@zonnet.nl”]Italanja@zonnet.nl of bellen 06 143 345 30 . en evt. kan Janneke van Es ook mee. Ik zal haar dit berichtje ook even doorsturen. Ik ben easy going van aard, flexibel,houdt van gezelligheid en heb veel interesse in talen en culturen. Spreek vloeiend Italiaans. vriendelijke groet Anja