gezellig en sportief vakantiemaatje gezocht voor Toscane (55-60 jr)

hallo vakantieplanners, ik ben een dynamische en energieke vrouw die graag samen met dito persoon die net als ik nog goed van lijf en leden is een vakantie door wil brengen met mij in Toscane. :backpack:Mijn plannen zijn om eind van deze maand met mijn auto naar Cinque Terre te rijden en daar 2-3 dagen te blijven om te wandelen en de omgeving te leren kennen. Daarna wil ik doorrijden naar Siena waar ik in een klein dorpje een huisje heb gehuurd voor augustus.
Ik zoek een gezellige vrouw die het leuk vindt om met mij naar Italie te rijden ,plaatsjes te bezoeken, naar het strand te gaan, te lezen en houdt van het “dolce far niente”. Iemand die zelf ook kan auto rijden en af en toe het stuur van mij overneemt (auto = automaat) Nadat we in Cinque Terre geweest zijn kun je nog een week verblijven in mijn vakantiehuisje bij Siena. Alles op 50/50 basis. Als je meer wilt weten en je voelt er wat voor mail me dan [EMAIL=“Italanja@zonnet.nl”]Italanja@zonnet.nl dan kan ik je ook foto’s toesturen.ciao ciao