Autoreis naar toscane eind juli/begin augustus 2013

Enthousiaste en gezellige italiefans opgelet.(50 - 55 jr.)

eind juli wil ik met mijn auto met een gezellige reisgeno(o)t(e) naar toscane rijden. Daar heb ik voor de hele maand een huisje gehuurd in de buurt van siena. Wie het leuk vindt om met mij mee te rijden en een weekje met mij daar uitstapjes te maken naar steden, de kust, wijnproeven, wandelen en fietsen is van harte welkom. We kunnen dan het beste via skype wat met elkaar kennismaken en daarna de plannen in overleg wat concretiseren. Ciao ci sentiamo

Dag italanja,

Interessant berichtje! Ik ben gek op Italië: ik ben er al een aantal malen geweest en spreek een beetje Italiaans. Ik vind de meeste dingen die jij noemt ook leuk. Alleen: ik ben al 56 :frowning: en eigenlijk een echte treinreiziger (oja, ik ben van de mannelijke kunne).
Che pensa?
Proklos

leuk dat je zo spontaan reageert. Je begrijpt dat ik natuurlijk niet met een “onbekende"man zomaar naar Italie rij datzelfde wil jij vast ook niet. Daarom zou ik graag een recente foto van je zien en dat je wat meer over jezelf vertelt, z.a. wat voor werk doe je, wat zijn je opleidingen, getrouwd/gescheiden, kinderen, hobby’s , interesses en last but not least zou jij ook af en toe het stuur van mij kunnen overnemen op de heenrit en af en toe in Italie zelf. Dat zou mooi zijn.
Het is mijn bedoeling om eind Juli naar Cinque Terre te rijden met mijn auto en daar een dag of 2 te verblijven om daar de omgeving te verkennen en een prachtige lange wandeling te maken langs de kust. Vervolgens af te zakken naar Rofena vlakbij Siena waar ik een huisje heb gehuurd voor 4 weken en waar jij dan ook 1 of 2 weken zou kunnen verblijven.Alles in overleg ook de kosten. Ik zal je mijn eigen e-mailadres geven dat communiceert wat makkelijker [EMAIL=”.Italanja@zonnet.nl"].Italanja@zonnet.nl Mijn naam is Anja en hoe heet jij ? Ik ben benieuwd. vriendelijke groet

Dag Anja,

Ik had je al een berichtje gestuurd op je zonnet adres. Heb je het al gezien? Of misschien is het in je ongewenste mail terecht gekomen. Het lijkt me leuk om eens te kijken of we wat gezamenlijk kunnen gaan doen. Hartelijke groet!

hi hoe is je eigenlijke naam ? Dan weet ik of ik je mail ontvangen heb op zonnet. Heb je interesse om mee te rijden naar Toscane ?Lijkt me handig om bijv. in het weekend van 20/21 April wat af te spreken om even met elkaar kennis te maken en te kijken of we samen wat kunnen ondernemen. Wil je me weer naar zonnet mailen,normaal gesproken wordt het niet zo gauw geskipt.
hartelijke groet, Anja