Met de rugzak naar Toscanië en omstreken. Reisgenoot gezocht!

Hallo!

Ik zou graag de laatste veertien dagen van juli met de rugzak naar Italië willen gaan. Ik heb al enkele streken in Italië bezocht, Toscanië lijkt me een leuke nieuwe uitdaging voor deze zomer. Ik zou in Antwerpen willen vertrekken en via frankrijk bijvoorbeeld richting italië trekken. Ik ben zelf 27 jaar. Ben je ook rond deze leeftijd en reis je graag met de rugzak, geef zeker een seintje!! Heb je zelf nog ideetjes van streken die we onderweg zeker moeten bezoeken, altijd welkom. Geïnteresseerd? Laat maar iets weten, ik kijk er al naar uit!

groetjes,

Justine

Hoi Justine,

Nog van plan om naar Italie (Toscane) te gaan met je rugzak, oftewel backpacken? En al iemand gevonden?

Ben zelf nog nooit in Italie geweest, maar ben wel een half jaar wezen backpacken in Australie/Nieuw Zeeland. Daarna is m’n backpack op de zolder beland… beetje zonde!

Italie lijkt me erg leuk. Wat is je plan qua reizen? Met de trein/bus?
Ik ben 26, bijna 27 (16 juli ben ik jarig). Zit je echt vast aan de laatste 2 weken van juli? Ik heb nog geen vakantie aangevraagd op het werk en weet dus niet precies wanneer ik vrij kan krijgen.

Hoop wat van je te horen!

Groetjes Sandra

Dag Sandra,

Fijn voor je interesse! Ik heb ondertussen een groepsreis geboekt gezien er niemand die periode kon (ik zat vast aan die periode).

Ik hoop dat je nog iemand vind!

groetjes,

Justine

Ok, jammer, maar heel veel plezier!! Geniet ervan!
En bedankt voor je berichtje.

Groetjes Sandra