Hallo, mijn naam is Cindy, ik ben naar Frankrijk verhuisd in 2008. Ik ben verliefd geworden op een Fransman en heb mijn landje (België) achtergelaten. Toch wel met pijn in mijn hart. Familie en vrienden zomaar achterlaten is niet niks (zoals vele onder jullie wel weten)
Ik woon nu in Bordeaux en woon samen met mijn vriend. Alles gaat super goed. Op het begin was het een beetje moeilijk allemaal want mijn Frans was maar matig en de Fransen leken zo snel te praten en gebruikten ook heel veel hun eigen dialect. Maar nu, 3 jaren later, kan ik heel goed mee aan praten en sta ik wel goed mijn mannetje ![]()
Het enige minpunt voor mij was werk zoeken! Dat was/is nog steeds een heel moeizaam proces. Ze horen een accent en ik ben gelijk afgeschreven. Dus heb ik de knoop doorgehakt om zelf een eigen bedrijfje te beginnen als auto-entrepreneur, genaamd: Stuck on You Printing!
Ik zeefdruk nu T-shirts voor particulieren, voor bedrijven, associaties, scholen, … wie of wat dan ook, wij maken het! Jullie kunnen altijd een kijkje nemen op: www.stuckonyou-printing.com
Mijn droomvakantie is New York bezoeken. Eigenlijk nog veel meer, als het maar in USA is. Heb ik altijd gewild en hoop dat het ook ooit zal lukken.
Voor de rest zijn mijn hobbies fotografie waar ik ook een diploma voor heb gehaald. En ik zing in een all girls punkrock bandje in Bordeaux. Super fijn om te doen, we bezoeken daardoor veel steden in Frankrijk en dat dwingt me ook om andere mensen te ontmoeten en veel Frans te spreken ![]()
Thats all folks!