Even voorstellen!

Hallo! Mijn naam is Naomi en ik ben 22 jaar.
De reden dat ik mij heb aangemeld op deze website is dat ik heel nieuwsgierig ben naar de wereld. Ik wil heel graag nieuwe plekken ontdekken. Niet alleen voor reizen/vakantie. Maar ook om te werken. En dit met voorkeur naar Frankrijk. Waarom Frankrijk? Omdat mijn beroep hotel receptioniste is, en dat is het leukste werk wat er is! Maar ik woon op een half uurtje van de Belgische grens vandaan. Als ik later in de toekomst terug in het hotelwezen wil gaan werken is Frans een vereist puntje qua spreken/schrijven. En die ervaring mis ik. Ik hoop ook hiermee dat er misschien mensen bij zijn die mij kunnen helpen met werk zoeken in Frankrijk.
Een droom is ook nog eens om door Braziliƫ te gaan reizen (werken?). Maar dit weet ik alleen niet of dit haalbaar is.
En verder wil ik via deze website heel veel inspiratie opdoen via andere reizigers voor nieuwe vakantiebestemmingen.

Mijn eigen bestemmingenlijstje is helaas nog niet zo lang. Ben alleen nog maar op Kos, Gran Canaria en in Gambia geweest.

Hoi Naomi,welkom op wereldwijzer!
Frankrijk is een heel mooi land met een prachtige natuurlijk, cultuur, geschiedenis, lekker eten en nog veel meer.
Of je wel of niet wordt geaccepteerd in Frankrijk hangt heel erg af van je beheersing van de Franse taal en je bereidheid om te integreren in de Franse samenleving.
Als je eenmaal bent geaccepteerd en je hebt een beetje je nieuwe leventje opgebouwd in Frankrijk Naomi dan zal je waarschijnlijk niet meer terug willen naar Nederland.
In iedergeval kan je altijd met je vragen terecht op het Frankrijkforum hier op wereldwijzer.
Succ6 nog met je toekomstplannen Naomi !
groet,georgessiam.