Misschien is er wel iemand die hetzelfde wil als ik (single vr. 53)
én die dit ook leest natuurlijk …
wonen en werken in Frankrijk,
maar alleen is onhandig, onpraktisch, ongezellig, en zo meer.
Er zijn wel mogelijkheden om een onderneming (winkel of zo, géén camping) over te nemen in een mooi gebied,
info: [mod-edit: via privé-bericht][EMAIL=“artemis58@online.nl”]
wat wil je daar gaaan doen dan precies en waar ??
>>>:zon02:
@HenkPay,
antwoordde je middels privé bericht.
Gr. arija
Hallo, Arija,
Ik zit inmiddels in Zuid Frankrijk maar ga nog op zoek naar een eigen plek.
Wellicht kunnen we overleggen. Mijn mail is [mod-edit: via privé-bericht]
Ik hoor wel.
Hans
Beste Aija,
Mijn naam is Paul (48) en wil graag reageren op je plan, ik heb hetzelfde idee maar dan om NL voorgoed te verlaten, een winkel beginnen daar heb ik geen reseves voor. Waarom ben je tegen het beginnen van een camping?, dat is veel eenvoudiger en goedkoper, je moet klein beginnen.
Ik heb geen onderneemdiploma maar heb veel werkervaring en ben zeeeer handig in het bezit van alle rijbewijzen ook vrachtwagen ed. Op dit moment zonder werk, dus een goed moment om opnieuw te beginnen op een andere plek in een ander land lijkt mij prima en spreek enigzins Frans.
Als je wilt reageren ik woon in Leiden centrum en mijn e-mailadres is [EMAIL=“artemis58@online.nl”][mod-edit: via privé-bericht]
Tot gauw Paul Molenkamp.
Dag Arija, ik kan niet reageren via de link. Kan je mij via [EMAIL=“joannebom@hotmail.com”][mod-edit: via privé-bericht] vertellen wat jouw plannen zijn? Ik wil nl. ook naar Frankrijk emigreren, naar de Tarn. Ik ben een vrouw van 49 jaar.