Even voorstellen

HalloIk wil me bij deze even aan jullie voorstellen. Mijn naam is Arie Visker ben 24 jaar en wil heel graag een camping gaan straten (overnemen) in Frankrijk.Ik heb al eens eerder gewerkt in Frankijk, namelijk in de Beujolais, om precies te zijn in Fleurie (vlakbij Macon), en daar heb ik druivengeplukt. Dit was wel zwaar maar heel erg leuk en gezellig. Ik had daarvoor al de wens om een camping te overnemen/ beheeren in Frankrijk en kon door het Druivenpluken een beetje van het Franse leven proeven en dat bevalt erg goed. Had helemaal geen moeite om me aan te passen.Op dit moment werk ik in (schaam, schaam) bij de Mc Donalds waar ik wordt opgeleid naar Manager. Dit lijkt mij een goede leerschool voor het leidinggeven en het leiden van een Bedrijf. Maar ben wel aan het orienteren hoe ik nou het beste kan gaan doen. Ben van plan om met 4/5 jaar te emigreren. En aan wat voor Budget moet ik denken om mee te nemen. Ik woon nog thuis, dus heb geen vaste kosten, en heb nog geen vriendin. En ik campeer al vanaf mijn 3e levensjaar ben er mee opgevoed en opgegroeid dus heb genoeg campeer ervaring. En ik werk al een kleine 8 jaar in de Horeca en heb, bijna alle horeca papieren. Hoop op tips van jullie, en dat ik met meer mensen in contact mag komen, die soort gelijke plannen hebben, het zou me erg leuk en gezellig lijkenGroetjes, Arie