Tickets kopen australie

Ik wil november 2015 naar Australië voor drie maanden. Weet iemand wanneer je tickets kunt zoeken voor die periode en welke site het gunstigste is?

Je kan beter kijken welke luchtvaartmaatschappij voordeliger is. De prijzen zijn vaak redelijk gelijk. Schrijf je in op www.vliegennaar.nl en je krijgt een bericht wanneer vluchten goedkoper zijn dan 1000 euro.

Kijk ook op de websites van de luchtvaartmaatschappijen zoals Emirates, Malaysia enz en schrijf je in op de nieuwsbrieven. Een andere optie is de luchthaven. Wanneer het binnen je bereik ligt hou Brussel en Dusseldorf ook in de gaten.
Neem de app Ticketspy op je gsm en krijg ook hier “spannende” tips voor voordelige vluchten.

Veel plezier met voorbereiden. Misschien komen we elkaar tegen. Ons plan is voor begin 2016 naar Australie

bedankt voor je reaktie, heb me meteen ingeschreven bij de vliegenaar :slight_smile:
Wat ik eigenlijk bedoelde maar waarschijnlijk niet goed verwoord heb is dat wanneer ik voor november , december, januari zoek op tickets, de maatschappijen nog niet zover kan. Kan dat kloppen? De zoekmachine van bv skyscanner vindt dan niets

Tickets komen meestal ongeveer 9+ maanden vooraf in de verkoop. Zo ook de aanbiedingen. Nog even geduld, ze komen er bijna aan. Mijn ervaring is dat er dan ook vaak leuke aanbiedingen komen. Ze willen natuurlijks zsm de stoelen bezet hebben. Maar de luchtvaart is ondoorgrondelijk en nooit te voorspellen wat en wanneer ze gaan doen.

Ja dat klopt. Tickets zijn ongeveer 11 maanden van tevoren te boeken. November zou dus wel kunnen maar de tgerugreis nog niet.