Tickets Kiwiexperience te koop

Ik ben voor 4 maanden naar Australie en Nieuw Zeeland geweest. Ik heb hiervoor een aantal tickets van te voren gekocht. Zo ook mijn kiwi experience ticket voor de bus in Nieuw-Zeeland. Helaas heb ik mijn plannen tijdens mijn reis gewijzigd en heb deze dus nooit gebruikt! De tickets heb ik via Kilroy gekocht.
Ik heb de Topdog; deze gaat vanaf christchurch tot Auckland. Vanaf Christchurch gaat de bus eerst een geheel rondje op het Zuider eiland. Dan kom je dus nogmaals langs Christchurch. Vervolgens ga je naar het Noordereiland. Daar ga je omhoog naar Auckland. Bij alle tussenstops kan je eruit zolang je zelf wilt. Je kan dus deze reis in 3 weken doen, of bijvoorbeeld een half jaar.

Verder heb ik ook het ticket voor de Milford Sound van Kiwi experience. Deze gaat rechtstreeks naar de Milford Sound vanaf Queenstown. Verder zit daar ook een cruise van 2 uur bij op het water van de Milford Sound.

Totaal heb ik zelf hiervoor 457 euro betaald. Voor 200 euro mag je beide tickets hebben. De tickets staan op mijn naam, maar ik heb van mijn reisorganisatie begrepen dat dit geen probleem opleverd en dat deze tickets vaker worden doorverkocht.

1 belangrijk feit: Je moet de tickets beginnen te gebruiken voor 28 mei 2011. Hierna kan je de tickets gewoon een jaar gebruiken. Maar je eerste opstap op de bus moet wel voor 28 mei zijn.

Ik kan je er verder alles over vertellen. Dus mocht je vragen hebben, stuur mij dan graag een e-mail op: [EMAIL=“gonneke_de_jong@hotmail.com”]gonneke_de_jong@hotmail.com.