Wij hebben online tickets besteld voor de toren. Nu moeten we ze blijkbaar ergens in de Dubai Mall ophalen. Weet iemand waar dat is? De mall is geloof ik iets groter dan Hoog Caterijne en dat vind ik al een doolhof… ![]()
Dubai Mall zit bij de toren.
Denk dat het wel iets meer dan iets groter is als Hoog Caterijne ![]()
Ik heb idd nog nooit zo’n doolhof gezien zeg.
Dank, maar ik weet waar de mall is. Ik zou graag willen weten waar ik de tickets kan ophalen welke ik online heb besteld en betaald.
Wat raar dat dat niet staat vermeld in je email.
Wij kochten onze tickets bij de balie bij de liften van de toren.(in de Mall)
Daar zag ik ook diverse bezoekers hun tickets ophalen.
Maar ik zou ze voor de zekerheid nog even mailen.
Wanneer ga je trouwens?
Luc
Ik zal ze een bericht sturen. Op de bevestiging staat:
Collect your Online Tickets from self-service kiosks, on the LG level of The Dubai Mall.
Ben benieuwd of iemand weet waar dat is. Zegt mij weinig.
Volgende maand moeten wij de toren op.
Komt wel goed, er zijn genoeg informatiepunten in de Mall.
De medewerkers daar sturen je wel in de goede richting.
Zorg in ieder geval dat je daar wat eerder aanwezig bent.
Hoi, de tickets moet je halen bij de ingang van de toren, volg de borden At the top, het is op de begane grond bij de foodcourt. Zorg dat je er en halfuur van te voren bent…groeten, Bettina
Via Wereldwijzer app
Hallo,
Kun je deze tickets het beste van te voren kopen of kan dit ook nog als je er bent?
Dit heeft eigenlijk mijn voorkeur, zodat ik me niet vast hoef te leggen.
mvg
Hallo Geert, ik zou toch aanraden dit van te voren te doen, op de dag zelf is meestal uitverkocht.
Je kan dan wel tussendoor maar dan is het ticket een stuk duurder.
Je kan altijd de website checken welke tijden het snelst zijn uitverkocht dan kan je zelf nog altijd beslissen.
www.burjkhalifa.ae
Groetjes, Bettina
Je kan tickets kopen wanneer je er bent, maar dan zijn er heeeeeel weinig tijden vrij. Op de dag dat wij er waren was er alleen tussen 22.00 en 23.00 uur tickets te krijgen. De volgende dag nog een paar gedurende de dag maar niet heel veel keuze.
Zoals Bettina aangeeft, als je echt omhoog wilt, boek van te voren!