Hallo peoples :biggrin:,
ik vroeg me af, aangezien er in de LP staat dat je nogal eens belazerd word, hoe ik het beste vanaf surat thani de overtocht kan realiseren naar ko tao.
Welke ticketverkopers zijn betrouwbaar, of waar moet ik op letten wat er op het ticket staat, hoe ziet zoiets er normaal uit.
Ik ben bang dat ik anders een ongeldig(nep) kaartje koop en er weer een budgetje minder is.
Alvast dank!
Kom je vanuit Bkk per trein? Dan kan je beter vanaf Chumpon naar Koh Tao varen.
Wij kwamen 's nachts aan in Chumpon, eerste de beste venter op het station met hotel gekozen, hotelprijs inclusief busje naar de pier en ferry ticket, was geloof ik de catamaran.
Maar als je vanuit Surat Tani wilt zal het ook wel goed gaan hoor, gewoon boeken ergens bij een reis burootje… Is bij mij altijd goed gegaan.
je maakt je weer veels te veel zorgen. als je alle-wrs goedbedoelde-hints uit LP letterlijk neemt heb je geen leven
dit soort zwendel wordt eigenlijk alleen toegepast-en ook dan nog maar heel, heel zelden, als je lang vooraf op en ander punt als daar zonodig en ticket wil kopen. waarom zou je dat eigenlijk doen?
dus net als in NL-gewoon bij het kantoortje bij de ferry. of in de bus die overduidelijk als ferrybus staat aangegeven-all in. En net als boven-de route via Chumphon is easier. OOk rijden de ferries hun eigen goede bussen naar BK-lomprayah en seatranferry-met google vind je alle sites-en lomprayah is online bookable-als je dat echt wilt.
Hallo,
Je kunt beter naar Chumphon gaan dit is veel makkelijker. Daarnaast gaan er vanaf Chumphon ook meer boten naar Koh Tao. Vanaf Surrathani nog maar 2 per dag die naar Koh Tao gaan.
Lomprayah kun je een combi kopen via internet vanaf Bangkok naar Koh Tao met de bus.
Verder zou je het kunnen boeken via Greenwoodtravel die vragen wel iets meer anders verdienen ze natuurlijk niet aan.
gr van Moira
ok bedankt mensen