Ticket Roatan

Hallo,

Ik ben net nieuw hier en heb al met veel plezier alle berichten zitten lezen. Met de hulp van elkaar kom je aan een hoop info heb ik gemerkt.
Ik ben van plan om in de zomer 2006 (eind juni tot begin augustus) naar Roatan te gaan om te duiken. Ik heb al een adres gevonden om bij een duikschool stage te kunnen lopen, alleen het vinden van een ticket lukt nog niet.
Misschien is er iemand die mij op weg kan helpen???
Alvast bedankt :wave:

Het allergemakkelijkste is met American Airlines, zij brengen je vanaf Amsterdam of Brussel naar Miami en vanuit daar naar San Pedro Sula. Echter het retourticket kost rond de 1300 euro. Er zijn wel goedkopere vluchten… bijvoorbeeld via AirItalia, Iberia of een Amerikaanse maatschappij naar Amerika, en vanaf daar bijvoorbeeld met Taca of Copa naar San Pedro Sula, maar dan zit je bijna altijd vast aan een nacht in Amerika omdat de vluchten niet aansluiten. Met American Airlines is het dus wel mogelijk om alles op 1 dag te reizen.

Vanaf San Pedro Sula kun je shuttles nemen naar La Ceiba waar je vanaf daar met een boot naar Roatan kunt. Ook is het mogelijk om met een klein 2 motorig vliegtuigje vanaf San Pedro Sula direct naar Roatan te vliegen… (ongeveer 190 euro)… maar de bus/shuttle/boot is goedkoper.

Bedankt voor de informatie. Daar kan ik nu weer mee aan de slag. Bedankt