ticket kopen op airport Manilla

Ik arriveer eind juli op de luchthaven van Manilla en moet doorvliegen naar Tagbilaran airport, het liefst dezelfde dag.

Is er de mogelijkheid om op het vliegveld van Manilla een ticket te kopen of moet ik dat in de stad zelf weer bij een reisbureau kopen?

Hier in Nederland is zo’n ticket ook wel aan te schaffen, maar is de prijs belachelijk hoog in vergelijking met de locale prijzen daar ter plekke.

het is mogelijk om terplekke een ticket te kopen.
Zelf had ik een ticket naar Legaspi gekocht aan de balie van Cebu pacific air waarbij ik 6 uur moest wachten tot de eerste vlucht vertrok. Ik kon met credit card betalen.

1 like

beste , binnenkort ga ik ook voor t eerst naar de Fillipijnen
,alleen nog visa halen voor 5 weken ambassade den haag? vertrek a.s 25 nov. manila, aansluiting op vraag van Senior boven . Kan ik ook gelijk op airport n tickett kopen naar Iloilo city??? en wat dat ook kost , wil ook snel daar zijn. hoeh je niet in die drute n hotel zoeken, alvast mijn dank , grt, Rincho

Lijkt mij geen probleem PAL heeft dagelijks 5 vluchten naar Ilo Ilo, en ook Airphil en Cebupacific vliegen van Manila op Iloilo. Moet wel lukken denk ik , weet niet hoe laat je in MNL arriveerd ?