Tibet sept/okt 2012

Heel graag zou ik naar Tibet willen, de opties om dit jaar te gaan worden steeds meer uitgeplozen! Voorpret is al een deel van de reispret!
Er zijn tal van mogelijkheden, vooral groepsreizen, ook voor alleengaanden zoals ik. Maar ik zou het leuker vinden de voor- tijdens- en napret van zo’n reis met een reisgenoot te kunnen delen!

Welke alleengaande is ook van plan naar Tibet te gaan dit najaar? Vind je het ook leuk om toch samen met iemand deze ervaring te kunnen delen? Laat het me weten!

Gezien de beste reistijd voor het land en het feit dat ik niet in het hoogseizoen op vakantie wil, zou ik graag in september of oktober gaan. Periode ongeveer 2 a 3 weken.

Tegen die tijd ben ik 31; ik zou het leuk vinden mensen rond dezelfde leeftijd te treffen (25-35). Heb nog weinig wereldervaring, al ben ik vaak op de bonnefooi op pad gegaan binnen Europa :vak01:
Ik ben heel erg geinteresseerd in het boeddhisme (overweeg nog een korte cursus te volgen voor vertrek!). Ook vind ik het heerlijk in de bergen te zijn, tot nu toe ben ik alleen nog niet verder gekomen dan de Alpen en de Pyreneen :wereld:

Interessant vind ik het aanbod van Dim Sum reizen, maar ook Fox en Shoestring zijn opties. En misschien heb je ook nog leuke opties!

Ook alle Tibet-ervaringen bij reisorganisaties zijn welkom!

Ik hoor graag van jullie!
Groetjes, Mileen :dag: