this is me

Hallo iedereen.

Ik ben Paula, 29 jaar en single mom (sinds vorig jaar).Tot nu toe ben ik nog niet buiten Europa geweest. Ik heb de volgende plaatsen en landen bezocht:
Duitsland 2x, Zwitserland lang geleden, Frankrijk wintersport, Rome (super), Spanje Asturias (vrijwilligerswerk dieren), Tenerife, Luxemburg, Polen, Denemarken als kind en veel binnenland.
Na een leven vol met meer downs dan ups en het roer te hebben omgegooid door te verhuizen naar een nieuwe woonplaats, heb ik ook voor mezelf besloten nu echt te gaan doen waar ik happy van wordt. En dat is genieten, herinneringen maken, nieuwe plekken ontdekken en eindelijk eens alleen op reis!! Ierland is de eerste op mijn lijstje en ik vind het enorm spannend.
Ik hoop hier veel tips te vinden en kennis te maken met andere reisgenieters :).

Hoi Paula, welkom op Wereldwijzer! Je kunt het beste beginnen in ons Ierland forum.

Hoi Paula, ik ben ook mama van 2 kindjes(Odiel 6 en Jeanne 8). Ik heb je een tip door te geven: kijk eens naar Hourtin-Port, Frankrijk. Dicht tegen Bordeaux (met tgv of Easyjet te bereiken) en super voor met kinderen te gaan. Is autovrij, huisje ligt aan het strand van een meer en op 10 van de zee. Is er lekker warm door de golfstroom, maar koelt 's nachts af en er zitten geen muggen! Wat ook leuk is, de prijzen zijn er heel in orde, zeker vergeleken met het zuiden van FrankrijkMeer info te vinden op: