Op zoek naar informatie over langdurige huur van appartementen in Portugal of Frankrijk kwam ik op dit forum. Wij hebben veel gereisd in Scandinavië, maar ook Frankrijk en Portugal vinden wij heerlijke landen, waar we fijne herinneringen aan hebben. Emigreren willen wij (nog) niet, de reden daarvoor zijn onze (klein)kinderen. We willen eerst eens goed rondkijken voordat wij definitieve stappen nemen.
Hoi Ventru
Welkom op wereldwijzer!
Heb je de verschillende forums over o.a. Frankrijk, Portugal, Noorwegen (het mooiste land van Europa ), Zweden, Finland al ontdekt?
Groetjes Thijs
Er gaat een wereld voor me open… wat een informatie, leuk! Ik ben al jaren een actief forum gebruiker, maar dit forum kende ik nog niet. Zal zeker een vaste bezoeker worden.
Dat is altijd fijn om te horen!
Persoonlijk (en dat zeg ik niet omdat ik toevallig bij het ww-team hoor) vind ik het ook echt een erg fijn forum, bergen informatie en veel bezoekers aan wie je je vragen kwijt kunt! (En eventueel ook je antwoorden/tips aan kwijt kunt, want zonder antwoorden van bezoekers is het forum stukken minder leuk).