Mijn naam is Anne en ik ben 24 jaar oud. Omdat ik veel landen van Europa al heb verkend, maar nu na mijn studie als docent Spaans ook de andere kant van de wereld wil gaan ontdekken, en dan met name Latijns-Amerika (te beginnen met Costa Rica), heb ik me op deze site aangemeld. Ik ben van plan om 4,5 week tijdens juli/augustus dit fantastische land te gaan bewonderen. Het lijk me leuk om dit samen met een reismaatje te doen die net zo van ontdekken en impulsieve acties houdt als ik. Hopelijk meeten we elkaar hier op deze website om vervolgens samen plannen te maken voor dit avontuur.
Hoi Anne,welkom op wereldwijzer!
Costa Rica is een fantastisch vakantiebestemming,Anne!
Er is zoveel te zien dat je in drie of vier weken onmogelijk alles kunt zien.(stranden, natuurparken, watervallen, mangroven en
wildlife)
Laat je goed informeren,vragen over dit schitterend land,kan je altijd stellen op het Costa Rica Forum
Ik las ook in je berichtje dat je op zoek bent naar een reisgenoot,heb je al ondertussen het Reisgenoten Forum ontdekt Anne?
Daar kan je een oproepje plaatsen voor een reisgenoot (of meerdere reisgenoten)
Plaats in je oproep een beschrijving van waar je naar toe wilt, welke periode, waar je reisgenoot aan moet voldoen en vooral wie je zelf bent.
Succ6 nog met je reisplannen,Anne!
Met vriendelijke reisgroet,
georgessiam.