Hoi,
Ik doe in het kader van een grote treinreis in september, over o.a. de Balkan, ook de streek rond Thessaloniki en de stad zelf aan.
Heeft iemand nog goede tips voor me.
Hoor het graag,
Groet,
Ton
Hoi,
Ik doe in het kader van een grote treinreis in september, over o.a. de Balkan, ook de streek rond Thessaloniki en de stad zelf aan.
Heeft iemand nog goede tips voor me.
Hoor het graag,
Groet,
Ton
hm ik wil ook graag wat over Thessaloniki weten in verband met mogelijke stage…:biggrin:
Hoi,
Ik kan het je in ieder geval in september vertellen, maar eerder moeten we het van anderen hebben.
Groet,
Ton
september is tijd genoeg… ik ga volgend jaar pas… maar ik moet uitgebreid vooronderzoek doen enzo.
ben erg benieuwd!
groetjes TAmara
Tja, wat wil je weten? Ben een beetje specifieker 
Ben er een paar keer voor een aantal dagen geweest en vind het een leuke,mooie stad. Er zijn veel studenten door de universiteiten. Het is er toeristisch maar op de 1 of andere manier anders dan andere toeristische delen van Griekenland.
Nou ik ga stagelopen in het onderwijs. Ik ben pabo aan het doen… en ik krijg de mogelijkheid om daarna toe te gaan. Griekenland trekt me heel erg. Dus ik heb meteen aanmelding gedaan.
Maar in welk opzicht verschilt het tourisme? Want ik heb ook gekeken voor vakantie maar dan moest ik alles los boeken (vlucht,transfer,hotel) niet echt ideaal.
Ik wil graag wat meer weten over de stad, de omgeving en de mensen 
dan nog een vraagje heb jij wel een complete reis kunnen boeken (vlucht, transfer,hotel)? zo ja waar? Want eigenlijk wil ik van te voren graag een keertje kijken waar ik terecht kom dan
We hebben een losse vlucht en los een hotel geboekt. We verbleven bij familie in de buurt van Larissa en zijn een paar keer een aantal dagen in Thessaloniki geweest. Hoefden dus geen complete vakantie te boeken.
Ik weet niet hoe ik het precies uitleg met verschil in toerisme maar het is anders. Niet van die zuipende jongeren enzo  De toeristen die er komen zijn wat netter, om t zo maar even te zeggen. De mensen zijn over het algemeen aardig en behulpzaam. Heel erg veel over de stad weet ik ook niet want ik ben er een paar keer een aantal dagen geweest.
 De toeristen die er komen zijn wat netter, om t zo maar even te zeggen. De mensen zijn over het algemeen aardig en behulpzaam. Heel erg veel over de stad weet ik ook niet want ik ben er een paar keer een aantal dagen geweest.
Het openbaar vervoer is prima geregeld en niet duur.
In de nieuwe Griekenland Magazine staat een artikel met foto’s over Thessaloniki. Lees dat maar eens door, staat ook wat info in over de stad