Hoi
In maart 2005 ga ik een half jaar vrijwilligerswerk doen op de peleponnesos, via EVS (www.progammajeugd.nl).
Aldaar krijg ik vanaf de eerste week een taalcursus, maar het leek me leuk om van te voren al een beetje Grieks te kennen. Daarom dacht ik er aan in de periode tussen 9 januari en 14 maart een paar weken tot een maand een taalcursus te volgen in Griekenland.
Ik heb er een paar gevonden, een in Thessaloniki en een in Kreta.
Die in Thessaloniki is goedkoper, maar daar zag ik geen goedkope appartementen. In Kreta zag ik in de stad waar de cursus wordt gegeven appartementren voor 15 euro per appartement per nacht. Als je in je eentje gaat is het dus niet alleen ongezelliger (over het algemeen) maar ook onvoordeliger.
Is er toevallig iemand die in deze periode ook een taalcursus wil volgen of gewoon lekker op vakantie wil?
Ikzelf ben 21 jaar, net klaar met het vwo (beter laat dan nog later) breed geï®´eresseerd, twijfel tussen Geschiedenis en Taal en Cultuur Studies en nog een heleboel ander opleidingen, en houd van muziek, gezelligheid, humor, lezen, lekker eten en drinken, zwemmen, surfen, wandelen, fietsen, sorkelen, film en theater, een heel leuk gebonden meisje, de zee, schrijven, uitgaan, tekenen, kletsen, dagdromen en nog veel meer.
Reacties en tips zijn van harte welkom op dit forum of op delaatstelootjes_705@hotmail.com
Bij voorbaat dank,
Bart, Breda