Originally posted by appeltje@26-01-2005, 10:22:34
** Hallo beste mensen,
Op dit forum en met name op het forum van radar staan een hoop negatieve berichten voor TVS.
Wat ik me nu afvraag is of ze nu ook daadwerkelijk iets doen wat niet legaal is. zijn er mensen die zelf een rechtzaak zijn begonnen en inderdaad gelijk hebben gekregen.
Zijn het gewoon heel handige mensen die een manier hebben gevonden om time-sharing legaal uit te voeren zonder het time-sharing te hoeven noemen of speelt er iets anders.
ZIjn er mensen met harde feiten hierover, naast het gevoel te hebben dat er iets niet klopt.
Ik ben benieuwd, laat iets horen…
vriendelijke groet **
Hallo appeltje,
Ter verduidelijking:
-
TVS doet niets illegaals, ze biedt gewoon een product aan met als lokkertje een week ‘gratis’ (je betaalt ‘administratiekosten’) vakantie.
-
De manier waarop TVS haar product aan de man brengt (bijeenkomsten waar je zogenaamd voor ‘geselecteerd’ bent, terwijl je niet mag weten waar het over gaat en je per se je partner mee moet nemen), zou wel de indruk kunnen wekken dat het om een malafide praktijk gaat, maar dat is dus niet zo.
-
TVS zet haar potentiële klanten wel behoorlijk onder druk om haar product te kopen. Deze druk en de onnodige geheimzinnigheid die TVS betracht omtrent haar product is waar de negatieve berichten in dit forum over gaan.
-
Het product van TVS is géén time sharing. TVS verhuurt appartementen. Deze appartementen zijn time-sharing-appartementen die op dat moment leeg staan.
-
Een ieder moet voor zichzelf afwegen of het product van TVS en de prijs waarvoor TVS het aanbiedt, voor hem/haar aantrekkelijk is. Het lastige van TVS is dat zij haar potentiële klanten onder druk zet, waardoor zij misschien niet rustig deze afweging kunnen maken. Daarom is de informatie in (sommige van) de bovenstaande berichten nuttig, omdat je dan zelf, zonder druk van TVS, de afweging kunt maken of het TVS-product iets voor je is.
-
Uit de bovenstaande berichten is mijn conclusie dat degenen op dit forum die het product van TVS hebben gekocht, er geen klachten over hebben. Met de dienstverlening van TVS is dus blijkbaar niets mis.
-
Mijn ouders hebben intussen bij een met TVS vergelijkbare organisatie een vergelijkbaar product gekocht, en zij zijn er tevreden over. Zij vinden het echter wel vervelend dat ze zelf de vliegtickets en het vervoer van/naar het vliegveld moeten regelen. Het blijkt in de praktijk dat vliegtickets veel duurder zijn als je ze zelf regelt dan als je ze als onderdeel van een vakantie-pakketreis aanschaft. Houdt hier rekening mee bij het beoordelen van het TVS product.
Arjen