Ik ben op dit moment in het noorden van Thailand, Sukothai en bijna onderweg naar Mae Hong Son.
Kan iemand mij een weers-update geven van de eilanden in de komende week??
Oftewel…is het al iets beter aan het worden??
I hope so!
Ik vind windguru best goed en klopt best aardig. Heb er in ieder geval de afgelopen week veel aan gehad doordat we precies wisten wanneer het heel hard zou regenen het heeft ons vooral geholpen met dat we zorgde dat we eten in huis hadden zodat we niet meer de deur uit hoefde.
Tja niets is betrouwbaarder dan dat je er zelf zit met je neus laat dat duidelijk zijn, maar om nu alle meteorologen af te schieten of de site’s gaat ook een beetje ver.
Iig in Nederland stormt het dat hebben ze vrij goed voorspelt.
Ja, zou best kunnen. Ik denk dat mijn statement voor veel gebieden van Thailand inderdaad overdreven is, maar hij klopt wel voor Phuket. het weer is hier heel lokaal door de heuvels. Dat zorgt voor extreem onbetrouwbare weersvoorspellingen, met Windguru de beste van een onbetrouwbaar stel.
Idd welke eilanden…was weer eens iets te enthousiast.
Koh Chang
Koh Samui
Koh Tao
Koh Pha Ngan
Daar wil ik het voorlopig op gokken.
Heb de website windguru bekeken.
Voor Samui ziet het er toch niet slecht uit???
Of lees ik de site nu helemaal verkeerd???
Vind het prettig om ook info uit eerste hand te krijgen van bijv mensen die op de eilanden wonen of daarop vakantie zijn.
Groetjes Mary
Ik ben op Koh Tao.
Het weer gaat als volgt de hele dag zon en dan aan het einde van de dag gaat het nu steeds hard regenen. Dus op dit moment regent het hier en tot wanneer het zal dat weet ik dus niet. Nog 2.5 weken en ik ben weg van Koh Tao en ga naar het zeer koude NL ben benieuwd.