Het weer in het zuiden elke keer anders?

Hoi,

Ik heb wel eens gehoord dat als het weer heel goed is in het oosten van Thailand (bij Phuket, Ko Phi Phi) dat het dan op de eilanden aan de andere kant van Thailand (Ko Phangan, Koh Samui) erg slecht weer is. Klopt dit?

M’n vriend en ik vertrekken morgen naar Thailand voor drie weken, maar hebben nog geen exacte route. We willen in ieder geval wel naar Ko Phangan en Samui. Maar als het daar slecht weer is kunnen we misschien beter naar de andere kant.

Wat weten jullie over dit weerverschil?

Groetjes, Esther

Weer kun je niet voorspellen, en of het zo is wat jij zegt dat weet ik niet. Maar waarom het Thaise weersbericht niet in de gaten houden?

Er zijn op internet talloze sites te vinden over de weersverwachtingen.

Veel plezier iig! Ben jaloers;-)

Op dit moment is het erg droog op koh pha ngan,we hebben eigenlijk geen regen seizoen gehad hier, en warm. Normaal gesproken zal het de komende tijd ook niet veel regenen.

maar zoals al eerder vermeld het weer is niet te voorspellen ook hier niet.

ik woon op koh pha ngan dus als je wilt weten wat voor weer het is kan ik je dagelijks een live verslag geven

Misschien heb je hier wat aan,

http://www.wunderground.com/global/TH.html

Bovenin kun je ook zelf invullen van welke streek, stad, plek je het weer wilt weten.

Ik had je in mijn vorige post de link al willen geven, ging niet. Laptop crashte, ghe.

Bedankt voor de info! Die site is inderdaad wel handig. En natuurlijk logisch dat je het beste gewoon het weerbericht kunt checken. Maar was gewoon benieuwd of die weersverandering echt waar was.

Groetjes, Esther

Eén weet ik wel zeker! Het weer is daar beter dan hier! Hahaha!

Dus wat dat betreft kan ik redelijk voorspellen;)

Snik:tear:, nogzesmaandennogzesmaandennogzesmaanden…