Mijn zoon (Aqua cultuur bioloog - Gambas) heeft in BKK zes jaar geleefd en gewerkt
Mijn kleinzoon (Belgisch -Portugees) is in BKK geboren in het jaar 2445 (?)
Ik ben gek op dit land en was er reeds een tiental keer als eerbaar toerist ook als toeschouwer in Pattaya en ik hou van zijn vriendelijke mensen en Boedhisten
Het water is ondertussen weg so let’s go there ?
Denk er alles van te weten inclusief Phuket, Chian Mai, BKK, Chon Buri, Ayutaya, . . .
Hoi Gecepe,
Welkom op wereldwijzer,tsja Thailand kan er uren over spreken,maar dit is nu ook niet de bedoeling in de voorstellen rubriek!
Nu moest je nog eventueel vragen hebben over dit wonderbaarlijk mooi land,dan kan je een berichtje posten in het reiscafe van het Thailandforum,weet zeker dat er mensen zijn die je de juiste info geven op je vragen! zie link:Overzicht online netwerk van Wereldwijzer Reizigers Netwerk - Wereldwijzer Reiscafé - Wereldwijzer Reizigers Netwerk
groet:georgessiam:chin:
Welkom op het Wereldwijzer ! Genoeg Thailand-verslaafden hier en tevens genoeg mensen om te helpen met hun vragen over Thailand !
Ik zou zeggen: bezoek het Thailand-forum !
Thailand is erg groot, dus alles weten is heeeeel erg veel
Het water is idd bijna verdwenen, in enkele noordelijke districten in Bangkok staat nog wat water, maar men gaat er vanuit dat het voor het nieuwe jaar overal weer droog is…gelukkig…de mensen hebben lang genoeg geleden hier…