Thailand zomer 2014

Ik ben Ellen. Mijn man en ik hebben tickets gekocht voor onze zomervakantie. We komen in de nacht van 26/27 juli aan in Bangkok. Hier willen we dan een paar dagen blijven. 31 juli willen we een tour maken richting the river Kwai voor een paar dagen. Als we terugkomen in Bangkok willen we met het vliegtuig naar Phuket of iets dergelijks vliegen voor een strandvakantie en ter plekke nog enige dagtochten of tours doen. Aangezien we maar 15 dagen vakantie hebben wil ik thuis een planning maken voor deze reis. Wie heeft er ideeën hoe ik deze vakantie het beste in kan vullen? Zijn er ook leuke strandlocaties niet te ver van Bangkok? En hoe zit het met het weer? We zijn gebonden aan de zomervakantie en zitten dus in het regenseizoen. Maakt het verschil waar je zit met de regenval? 8 Augustus willen we een hotelletje dicht bij het vliegveld. 9 Augustus vliegen we weer richting Amsterdam.

Groetjes Ellen

Zelf vind ik koh samui een mooi en leuk eiland voor een strandvakantie, maar ook op phuket zijn mooie plekjes te vinden. In de buurt van Bangkok ligt koh samet maar dat is aanzienlijk kleiner en kun je niet vergelijken met de andere genoemde eilanden.