Thailand, zomer 2007, vrouwelijke reisgenootje

Thailand - Zomer(vakantie) juli/augustus (ongeveer 3tot5weken) - vrouw 20/30 jaar

**Hoi allemaal, **

**Ik ben Saskia, wonende in Utrecht, bijna 21 en ik ben op zoek naar een reisgenootje om samen naar Thailand te gaan deze zomer! Ik zou het liefst eerst bangkok ontdekken, dan naar het westen afreizen (landgrens) en dan door naar het noorden (chiang mai) om te eindigen op Koh Chang en daar lekker van het strand en zon te genieten en eventueel mijn duikbrefet te halen. Maar over het programma valt natuurlijk altijd te praten en het lijkt me ook het leukste om deze samen uit te stippelen!! **

**Voel jij je aangesproken? Mail me dan of voeg me toe op msn (palaga1240@hotmail.com) en wie weet gaan wij deze zomer samen op avontuur naar Thailand! **

Groetjes Saskia.

Hoi Saskia,

Ik (en een vriend) vliegen 11/7 naar Bangkok. De eerste dagen gaan we Bangkok verkennen en vliegen daarna door naar Borneo (Sabah & Sarawak). Er zit een Nederlander in Bangkok die daar fietstochten organiseert, schijnt heel mooi te zijn. Misschien is het leuk als jullie/jij rond die tijd ook in BNK zit(ten), om wat samen te doen.

Groetjes,
Evert

PS: (Ben geen vrouw btw, maar mijn naam verklapte dat al…)

Hoi Saskia,

jouw plan klinkt erg leuk! Zelf ben ik in 2005 naar Maleisie geweest, wat ook super was. Deze zomer zou ik graag weer op reis willen, en Thailand lijkt me wel wat. Ik ben 23 jaar en kom uit Nijmegen.
Misschien kunnen we eens mailen? Dit is mijn eerste bericht hier, dus als je wilt mailen; yvonne_is_lief@hotmail.com

Hoi Saskia,

Jou berichtje sprak mij erg aan. Mijn plan voor deze aankomende zomer was ook zo’n 4 weken rondtrekken in Thailand. Maar alleen zie ik dat niet zo zitten. Zelf ben ik tegen de zomer 20 jaar, ben al een keer eerder 7 maanden naar Australie geweest. En dat is erg goed bevallen, vandaar dat ik graag veel en veel meer wil reizen.
Misschien heb je al een reisgenootje gevonden, zo niet, misschien vind je het leuk om een keer te mailen/msnen: [EMAIL=“marliesolthof@hotmail.com”]marliesolthof@hotmail.com.

Groetjes Marlies

Hey mensen!
Ik heb ook soortgelijke plannen! Ik wil komende zomer (juli/augustus) naar Zuid-Oost Azië, het plan is om een ticket naar Bangkok te boeken en dan door te reizen naar Vietnam, via Cambodja. Ik wil hiervoor ongeveer een maand uittrekken. Ik weet dat 3 landen in een maand best veel is, maar heb reisverhalen van mensen gelezen die hetzelfde hebben gedaan en het is toch goed te doen.
Omdat een ticket naar en van Bangkok goedkoper is dan één naar en van Vietnam, wil ik eigenlijk vanaf Bangkok weer terugvliegen naar NL. Maar dit zijn allemaal nog maar plannen, ik ben flexibel :slight_smile:

Even over mij…:
Ik ben een 20-jarige avontuurlijke meid uit Groningen, in zomer 2005 2 maanden naar Latijns-Amerika geweest in m’n eentje (Guatemala en Mexico) en sindsdien de smaak te pakken!
Omdat reizen niet goedkoop is, is het moeilijk om vriendinnen mee te krijgen maar samen is natuurlijk altijd leuker dan alleen!
Daarom sta ik open voor contact met mensen die soortgelijke plannen hebben. Wie weet kunnen we (deels) samen reizen!

Reacties welkom op [EMAIL=“johannadrok@hotmail.com”]johannadrok@hotmail.com !