Thailand vrijwilligersproject

:chin:Hai Allemaal,

Ik zoek nog een reisgenootje die samen met mij van 23 november tot 16 december 2009 (indien gewenst nog weekje erbij) Thailand wil meelopen op een vrijwilligers project genaamd Isan Survivor. Ik heb voor de rest van mijn reis allemaal leuke reisgenootjes, maar nog niet voor het laatste deel van mijn reis. In het project geef je Engelse les aan Thaise kinderen. Het mooie van het project is dat je inwoont bij de projectleider “Jack” en zijn familie gedurende de periode. Hierbij leef je echt tussen de gemeenschap en zijn er diverse uitjes om de cultuur nog beter te leren kennen. Ik heb al heel wat reisverhalen gelezen en het is echt een ervaring. Daarnaast zijn de kosten om deel te nemen kost €300,- voor dit geld heb je inwoning, eten, wasservice, thaise (cultuur) les en leuke uitstapjes. Ikzelf ben 22 jaar jong en zoek een reisgenoot tot 30 jaar m/v. Stuur me maar een mailtje als het je leuk lijkt!

Groetjes:dag:,
Leoni

Hi, zag je oproepje!
Hoewel ik niet reageer om deel te nemen aan het vrijwilligers project. Ben je misschien in deze tijd in azie:
Ik ben aan het backpacken tussen bangkok, Thailand en Den pasar Indonesië tussen 20 mei en 1 juli. ik heb de afgelopen 7 maanden gebackpacked door Nieuw zeeland en Australie! Misschien past jouw reisplan hier ook in! Maar mijn plan is ook flexibel dus laat maar weten wat je zou willen. Zou leuk zijn!

Veel groetjes, Tim

Ooh wat een gaaf idee! :smiley:
hoe oud zijn die kinderen dan die je les geeft?
En ik vroeg me af… die periode. jij bent er dan al, en een reisgenootje zou erbij komen? En dan samen weer naar huis. Of daarna nog door thailand reizen?

groetjes Aranka

heeey

ik ben Zelf Half Thais en ben 2 keer op vakantie gewerkt…
het lijkt mij vet om dit te doen!
maar bij die kosten komt dan je eigen ticket nog bij neem ik aan?
en ben jij er al?

Groetjess

Hi,

Cool!

Op isan-survivor.org/information.html staat wel nog wat info zie ik.

Je kan er voor een langere tijd verblijven volgens mij.
Hoe kom je eigenlijk op die 300 euro trouwens?
Is de info op de site verouderd?

Heb je btw tips voor vliegtickets?

Groetjes,
Wichal