Thailand, of buurlanden in December 2008 Wie is er ook?

Even een korte introductie van mezelf: Ik ben een vrouw van 30 jaar ondernemend, zelfstandig en groot muziekliefhebster en natuurlijk reislustig.

In December wil ik weer 4 weekjes naar Thailand, misschien nog naar meer landen in die omgeving. Ook wil ik nog graag naar Ankorwat!
Vorig jaar ben ik ook 5 weken alleen weggeweest en heb ik hele leuke dagen gehad met mensen die ik via deze site heb ontmoet.
Alleen reizen is leuk maar nadat ik April 2 nlse vriendinnen in Thailand heb opgezocht kwam ik erachter dat ervaringen delen ook erg leuk kan zijn.
Het lijkt mij dus leuk om mailcontact te onderhouden met mensen die in dezelfde periode in Thailand zitten. Wie weet zitten we bij elkaar in de buurt en kunnen we samen een scootertje huren, genieten van een heerlijke Thaise maaltijd, een duikje doen, snorkelen, ervaringen uitwisselen onder het genot van een bucket en als het erg gezellig is samen een stukje meer ontdekken van Thailand!
Alleen op vakantie en als het zo uit komt toch een beetje samen!

Ben je in Thailand in die periode alleen of met ander gezelschap stuur gerust een mailtje, :zon02: