Thailand, Laos?

Hallo!!

Ik wil dit jaar in de zomer wat verder kijken dan Europa, ik wil wel naar Thailand en Laos! Ik heb tot nu toe nog niet iemand gevonden die met me mee wil of kan, dus probeer ik het op deze manier.
Ik heb ook al gekeken naar groepsreizen, maar het lijkt me niet zo’n fijn idee dat je dan niet zoveel vrijheid hebt… En backpacken lijkt me super! Ik heb gehoord dat Thailand een heel backpack vriendelijk land is, dat het een mooi land is en dat er ook nog wel leuke feestjes zijn.
Dus is er iemand die zin heeft om mee te gaan? Het liefst ga in in juni, nog net voor het hoogseizoen. Ik ben pas afgestudeerd en hoef dit jaar eens geen rekening te houden met schoolvakanties. Ik hoor het wel!

Liefs van Danielle

Hoi Danielle

Ik ga in juni voor 2 weken naar thailand.
Ik ga van 03 tot 17 juni, is wel niet echt lang hoor, maar toch iets.
Eerst blijf ik een paar dagen in bangkok (jeugdherberg) en dan ga ik door naar het zuiden (phuket, koh samui). Enkel mijn vlucht heb ik al geboekt om naar bangkok te gaan en terug. Misschien kunnen we wel dingen samen doen als je ook in thailand bent.
Ik ben een meisje van 23 jaar uit belgie.

Graag hoor ik wat van je!!

Groetjes Katrijn

Hey Daniele en Katrijn,

Ik heb ook plannen om in het zuid-oosten van Azie rond te reizen. Wat mij betreft spreken we ergens af. Over het algemeen kom ik niet veel NLD’s tegen dus lijkt me dit een ideale mogelijkheid.

Laat het me weten als je dat wat lijkt.

Sander

Hoi Sander

Ja dat is een geweldig idee om daar ergens af te spreken.
Dit is mijn reisplan: van 4 tot 8 juni Bangkok en van 8 tot 14 juni in Phuket en omgeving en dan 15 en 16 juni Bangkok again.
Het zou leuker zijn om met iemand rond te trekken daar, wat zijn jouw reisplannen?

Groetjes en tot snel

Katrijn from Belgium