Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam,....

Hee!

Eind april pak ik mijn rugzak en vertrek. Eerst vlieg ik naar Bangkok en vanuit daar kijk ik wat ik ga doen en waar ik allemaal heen wil. Ga dus gewoon reizen en wil zoveel mogelijk zien en ervaren en plezier hebben. Wil de eerste tijd in Thailand blijven en daarna doorreizen naar Laos, Cambodja, Vietnam, Maleisie, Indonesie, Australie, Nieuw-Zeeland en hopelijk nog verder.

Ik ben op zoek naar mensen die hetzelfde in gedachten hebben en rond dezelfde tijd reizen om mogelijk een tijdje samen op te trekken. Tips over deze landen zijn natuurlijk ook altijd welkom.

Ik lees het graag!!

Groeten Anoek (24) [EMAIL=“anoekletschert@hotmail.com”]anoekletschert@hotmail.com

hoe lang ga je?
als je genoeg tijd hebt, vlieg dan nog even naar Afrika…

Vietnam was persoonlijk mijn minste land van de 15 die ik tijdens mijn reis heb bezocht…

Sjaak

www.wereldrondreis.eu

Hallo Sjaak,

Ik vertrek voor onbepaalde tijd. Ik hoop zo lang mogelijk weg te blijven en wil eigenlijk heel de wereld zien. Heb je tips voor Afrika??

Groeten Anoek

Ik heb in zuidelijk afrika rondgereisd, super!
Heb ook de helft van zuid amerika gezien en zuid oost azie en de klein deel van de carribean.

Afrika is the best for me!
tips? wat wil/zoek je?

groeten,

sjaak

www.wereldrondreis.eu

Hoi Anoek,

Graag wilden wij weten of jij al geboekt hebt voor jou uitgebreide reis.

Indien dit niet het geval is, kunnen wij jou een goede aanbieding doen voor de door jou gekozen landen.

Hoop van je te horen.

Met vriendelijke groeten,

Amit Sampat
BB Travel & Tours
www.bbtravel-tours.com

Hallo Anouk, Eigenlijk wilde ik maart/april of mei richting India gaan, maar eigenlijk sta ik voor veel open. Ik wil heel graag reizen en veel zien en ontdekken, en ik denk dat Thailand ook een heel erg mooi land is. Ik ben trouwens een meisje van 19 jaar. Ik heb je toegevoegd op msn zodat we nog even verder kunnen kletsen! Groetjes