Zal me even voorstellen, ik ben Wiebe, 26jr, kom uit Amersfoort en heb de afgelopen 10 mnd door Australie gereisd. Waar ik binnenkort kerst in Melbourne ga vieren en daarna richting Sydney met 2 vrienden om Nieuw Jaar te vieren.
Op 10 jan 2010 vlieg ik via Hong Kong naar Bangkok waar ik dan 11 jan aan kom en waarschijnlijk meteen naar Koh san road ga om een hostel te vinden.
Daarna wil ik naar het Noorden reizen omdat ik het zuide al 2x bezocht heb. Waar ik de gouden drie hoek wil gaan doen en wie weet nog wat er meer allemaal te doen is. Daarna wil ik door naar Laos, zie wel wat er daar gebeurt! Dan door naar Cambodia, momenteel nog niet echt wat ik daar allemaal wil gaan zien, maar dat komt daar wel (zo heb ik het ook in Austalie gedaan, gaan en kijken wat er te doen is)
Daarna ga ik waarschijnlijk nog een paar eilandjes bezoeken rond om Koh Samui, voor wat :vak02:. En dan is het voor mij weer terug naar NLD.
Wil dit allemaal in 2 maanden doen, mijn terug vlucht is namelijk op 16maart.>>>
Hoor wel wat jullie plannen zijn, en misschien dat we elkaar daar in Bangkok wel tegen komen!
Zoals mijn voorlopige planning eruit ziet ben ik 1 maart bij de Full Moon in Koh Phangan, en ga ik 2 maart naar Koh Samui, waar ik mijn duikbrevet wil halen.
Rond 9 maart wil ik dan weer door naar Koh Sok en vanuit daar rond 13 maart naar Kanchnaburi, waar ik de 16e weer richting Chiang Mai ga.
Ik zit momenteel in China-Nanjing, volgt hier een studie/cursus van 5 maanden en eind januari 2010 ben ik klaar en ben dan van plan om een paar maanden te reizen.
De 1e maand (februari) wil ik naar **Laos **en Cambodja.
De 2e maand (maart) naar Vietnam
En rond April wil ik naar **Japan **een vriend op zoeken.
Als je het wat lijkt kunnen we een stukje samen reizen door Laos en Cambodja. Ik weet niet of je een facebook account heb, maar daar kan je me vinden op de naam joran choi te amsterdam (maar ik kan zelf helaas niet op facebook omdat China facebook heb geblok, dus laat daar geen bericht achter).
Mmmmmm ff kijken wat ik nog meer kan vertellen, ik ben 29 jaar heb 4 jaar geleden ook een backpack reis gemaakt door Azië, 1 maand Thailand, 1 maand maleisie, 3 weken Hongkong en 5 weken China. En ben sportief en hou avondtuur.