Hey,
Ik ben van plan begin 2005 rond te gaan reizen in Thailand. Wie gaat er ook in die periode naar Thailand? Misschien kunnen we dan samen reizen.
groetjes
sabine
Hoi Sabine,
Ik ben van plan om in januari 2005 voor langere periode naar Thailand te gaan. Ik zit er aan te denken om misschien een tijdje vrijwilligerswerk te gaan doen en een tijdje te gaan trekken. Het lijkt me gezellig om dit met iemand samen te doen!
groetjes Sanne
Hoi sabine,
Thailand lijkt mij ook super om door heen te trekken en ik zit er al een tijdje over na te denken om er naar toe te gaan. Ik ben net geslaagd en ga er een jaartje tussen uit. Ik heb verder nog geen vaste plannen, maar mij bedoeling was wel om ergens begin 2005 te gaan reizen…Misschien ook nog naar wat andere landen in die hoek.
Groetjes Armijn
Hai! Nog een paar weken en ik heb een half jaar vrij om te reizen
! Ik wil ook ontzettend graag naar Thailand! Misschien kunnen we samen of met een groep gaan, want alleen is toch ook maar alleen
!
Groetjes Gayaneh!
hey allemaal,
Houd me op de hoogte van jullie plannen! Ik ben er zelf nog niet helemaal uit… of ik nou wil rondreizen of vrijwilligers werk wil doen… alleen naar Thailand of ook naar andere landen daar omheen… Ik ben in elk geval benieuwt naar jullie leeftijd.
kiss sabine
hee,
ik ben angela en ben 18 jaar…doe nu woninginrichting in rotterdam, maar wil er mee stoppen ik zou graag naar thailand willen via activity international…ik zal graag je email willen als je hier ook interesse in heb… lijkt me leuk om hierover via msn of mail te praten
groetjes angela
Hoi Sabine!
Ik, Mark Vogels, ben afgelopen maart afgestudeerd en al een tijdje aan het werk, maar ik wil graag naar Thailand! Ik was me al aan het orienteren en heb al informatie gezocht bij verschillende instanties. Mijn idee was om wat rond te trekken en vrijwilligerswerk te doen, van januari 2005 tot maart 2005. Maar ik wil niet graag alleen gaan!
Dus vandaar deze reactie, wil je het er eens over hebben, of andere die hier gereageerd hebben, ik hoor het graag!
Groetjes,
Mark
He,
Zoals Gayaneh al weet ga ik ook begin 2005 naar Thailand. Wil ook vrijwilligerswerk gaan doen, verder rondtrekken en eventueel gaan trainen. Ik ga een half jaar en in die tijd bezoek ik natuurlijk Thailand, maar ook Laos, Cambodja, Vietnam en misschien Zuid-China. Laat weten hoe de plannen er inmiddels voor staan op goudsmederij@hotmail.com .
Groeten,
Tim
Heej iedereen!
Ik vetrek op drie januari voor drie maanden naar Thailand. Verder wil ik ook Laos en Cambodja bezoeken. Lijkt me erg leuk om wat van mensen te horen die rond dezelfde tijd naar Zuid-oost Azie gaan; ideeen uitwisselen enzo en misshien wat samen reizen. Dus mail me gersut! Groetjes Anna (annavandenbreemer@hotmail.com)
Oh ja, ik ben 20 jaar (pas 4 daagjes
) en heb nu een jaar vrij genomen na vwo diploma om te reizen. Tot mails!
Hoi allemaal,
als jullie begin 2005 weggaan dan zijn jullie al weg of gaan jullie in ieder geval bijna weg. Ik wil graag met jullie chatten om te praten over vanalles en nogwat wat betreft een lang verblijf in Thailand. Ik heb nauwelijks vaste plannen gemaakt dus ik weet absoluut niet wat er gaat gebeuren allemaal.
Mijn msn is kiai_17@hotmail.com voor wie er wil chatten.
Het is nu 3/1 en ik vertrek 23/1. spannend…
groetjes,
Elvin
Hoi allemaal,
Had al een berichtje onder ‘travelpartner’ geplaats maar reageer hier ook nog even:
Ik (studente, 22) wil begin april voor 2 maanden naar Thailand (en wellicht ook Laos/Cambodja) vertrekken.
Heb wel reiservaring in Australië, NZ en Europa maar nog niet in Azië, daarom vroeg ik me af of iemand rond dezelfde tijd vertrekt en zin heeft de eerste week ofzo samen de ‘cultuurshock’ te beleven?
Als er iemand trouwens zijn LP wil doorverkopen, houd ik me ook aanbevolen…
Bedankt!
Groeten, Marlijn
Sawadee Krap Sabinuh,
Ik wil 2e kerstdag vertrekken, even kijken nog waar ik nieuwjaar ga vieren. Uiteindelijk wil ik wel het liefst ook naar maleisie, vietnam etc reizen. Maar begin Januari kunnen we zeker een tijdje op ontdekkingsreis, misschien wel met wat luitjes die zich hier ook al hebben gemeld. Ik ben overigens al eens in Thailand geweest, maar er is nog zoveel te zien.
Misschien kunnen we proosten in Koh San Road( toeristisch) maar moet je zeker geweest zijn.
Groetjes
Boy