Thailand in 3 weken, kan dat?

Hey hallo!
Ik wil graag naar Thailand in november. Ik wil graag wat van Bangkok zien, wat van het binnenland in het noorden en afsluiten met een “a la the Beach” strand eindigen.
Is er iemand die dit ook gedaan heeft en me kan vertellen waar ik aan moet denken en wat ik zeker moet meemaken?
Misschien heeft er wel iemand een reis-schema voor deze 3 a 4 weken.
Kortom, laat wat van je horen, ik ben benieuwd!!!

Gr Rinze

Ik denk dat het niet helemaal goed ging maar wij hebben met zijn vieren Thailand in 20 dagen gedaan en moet zeggen het was geweldig en niet duur.Neem rustig kontakt met ons op dan geef ik onze reis aan jou door met start in Bangkok en via het noorden 2 binnenlandse vluchten,verder alles per minibus naar het zuiden en eindigend op Phuket.

Drie weken is te doen voor een eerste indruk van dit land maak voor je zelf een wensen lijstje wat je graag wilt doen en zien!
Maar ga voor al niet jakkerren geniet van de dingen die je echt wilt doen
als je weer vertrekt krijg toch weer heimwee en wil je snel weer terug naar dit land en kan je de rest van je wensen nog eens doen .

Wij gaan het proberen. (Dus wij denken dat het kan, nadruk op denken!)

Eerst naar Hong Kong dan naar Bangkok dan naar Kanchanburi (river kwai)
daarna naar chiang mai naar Ayutahhaya (<- of zoiets) dan door naar Chumpon voor de ferry naar Koh Tao en dan naar Koh Phanghan en dan weer terug naar Bangkok.

We reizen via de nachttrein zodat je heel erg weinig tijd verspeelt met onnodig op luchthavens wachten.
Alleen missen we natuurlijk wel de overgangen van het landschap dit gebeurt 's nachts.

Verder zouden we toch ook graag naar het natuurpark van http://www.khaosok.com/ gaan maar dat komt een andere keer weer.
Hetzelfde geld voor Koh Phi Phi, Krabi en de similian eilandjes.

Wij hebben geboekt via Thailand » Ontdek op jouw manier | Riksja Travel(de rondreis “thailand over land en zee”)

succes met je keuze