Thailand en of omgeving daarvan 21 Juli - .......

Hoi allemaal,

Ik ben een man van 30 jaar, gek op reizen, al meerdere malen in Thailand geweest en wil tussen 20 Juli en … er weer op uit. Ik heb geen concreet plan, en wil hier eens kijken of er mensen zijn met leuke ideeen. :zon02::zon02::zon02: Een avondje stappen vindt ik leuk, maar de full moon parties etc hoeven van mij niet zo. In ieder geval sta ik verder open voor van alles.

Groetjes,

Olivier

He Olivier,

Klinkt goed, hoe is het weer in deze periode, heb gehoord dat het regenseizoen aan de gang is. Ben zelf 29 en mijn contract is afgelopen, ben wel met nieuwe baan bezig maar is nog niet zeker.

Woon je toevallig in de buurt van den haag

grt Rutger

Hoi Rutger,

Ik ben zelf nog nooit in deze periode geweest dus ken alleen het regenseizoen verhaal haha. Ik ben afgelopen mei nog geweest, en toen was het prima. Het is voornamelijk erg heet , maar zelf maak ik me niet zo druk om het weer. Ligt er natuurlijk helemaal aan wat je wil gaan doen daar.

Groetjes

Rutger,

Sorry was vergeten je andere vraag te beantwoorden. Ik kom zelf uit omgeving van Tiel.

Groetjes

oke,

heb 26 juli nog een solicitatie gesprek, als dat niets wordt kunnen we gaan, ff afspreken, kunnen we ff beetje besprken.

grt Rutger

Hoi Rutger,

Ik zelf vertrek al op de 23e van deze maand. Ik blijf dan 2 weken ongeveer en wil in sept of oct weer langer die kant op. Succes met je eventuele nieuwe baan, mocht je wel die kant op gaan, ik lees regelmatig mijn mail.

Groetjes