Hallo,
Mijn naam is Sander, 37 jaar en woon in Zuid Holland. Ik ben rustig, sportief, houd van muziek, kan genieten van een terras maar ook zeker van rust en natuur.
Azië is mijn favoriete vakantiebestemming. Ben al in Thailand, Maleisië, Indonesië, Cambodja, Vietnam en China geweest.
Volgende maand ga ik van 1 t/m 20 augustus naar Thailand en Laos. Ik begin in Bangkok waar ik te gast ben bij (een onbekend) iemand thuis om daarna noordwaarts te reizen naar Laos.
Mijn plan is om in ieder geval de steden Luang Prabang, Viang Vieng en Vientiane te bezoeken.
Ik heb gehoord dat de natuur in Laos erg mooi is en kijk daar nu erg naar uit! Overdag genieten en 's-avonds een terrasje en misschien nog een keertje uit. Een avond balkon ook prima.
Verder zou het mooi zijn om ter afsluiting nog een aantal dagen strand mee te pakken ![]()
Ben zelf overigens heel flexibel en het bovenstaande is maar een idee. Altijd goed om samen verdere ideeën uit te wisselen dus!!
Lijkt het je leuk om samen te reizen stuur dan een berichtje!! Of ben je in deze periode toevallig daar ook dan kunnen we misschien een deel samen reizen.
Groeten, Sander