Thailand en Bangkok

Hoi,
Wij vertrekken over twee dagen, donderdag 22 mei, naar Thailand voor een vakantie van drie weken. Dit doen wij met onze twee kinderen van 4 jaar. Nu heb ik gelezen dat het momenteel erg onrustig is in Bangkok. Ons hotel in Bangkok ligt vlakbij het Lumpini park. Wij verblijven eerst drie dagen in Bangkok, waarna wij de nachttrein nemen richting Surat Thani. Hierna verblijven wij in Khao Sok, Krabi en Koh Lanta. Weet iemand hoe het momenteel is in Bangkok en welk gebied we het beste kunnen vermijden? Hoe is de situatie buiten Bangkok. Mocht iemand meer informatie hebben dan hoor ik het heel erg graag. Alvast bedankt… Groetjes, Jolanda

Hoi Jolanda,welkom op wereldwijzer!
Als je een tijdje in Bangkok verblijft, dan wil je natuurlijk in een hotel zitten waar je veilig zit.
Zoals de situatie nu is, zit je het veiligst op Kao San Road, in China Town, of op Sukhumvit maar niet in de buurt van Asok of Lumpini Park. Maar dat kan morgen weer anders zijn.
op deze google map kan je de ontwikkelingen volgen op de voet
Succ6 nog en misschien komen we elkaar nog tegen in Bangkok !
Groet,georgessiam.

Hoi George, Dankjewel voor je mail! Wat handig dat kaartje! Misschien dat het inmiddels is veranderd, wanneer ik nu op de link klik, zie ik juist onrust in de omgeving van Khao San Road. Ik ga del ink goed in de gaten houden! Nogmaals, dank! Met vriendelijke groeten, Jolanda de Jong

Hoi Jolanda,
Ik zou als ik van u was,niet al teveel aantrekken van die demonstraties.
Buitenlandse touristen worden niet geviseerd,het is uitsluitend een thaise questie.
Neem niet weg,als je zo’n demonstratie tegenkomt,gaat gewoon een blokje om en meng je niet in zo’n gelegenheden.
In iedergeval wens ik je nog een prettige vakantie toe,Jolanda!
groet,
georgessiam.